badluck day

Salam semua.

okayh,korangkorang semua jgn nk ckp aku sekarang nih da rajin update hokeyyhh ! aku sekrang da ada title baru. PENGANGGUR TERUNGGUL ! yeaahh ! aku da pencen. pasni tade lagi..
  • bwk motor pukul 3 ptg yg matahari tgh panas terik tuh.
  • kena potong buah yg banyakbanyak.
  • serve budakbudak BAIK mkn.
  • bsh cwn yg berlambaklambak.
  • kena ejek BUSUK dgn budakbudak BAIK kt c2.
  • kena lap mejameja yg sgt kotor bila budakbudak da sudah mkn.
  • sapu lantai yg penuh dgn rumput, air tumpah. tulangtulang yg bersepah sb kucingkucing kt situ pn sibuk nk mkn jugak.
  • kena mop. ah, kerja nih paling penat. berpeluhpeluh laa wey aku mop lantai yg sgt kotor tuh !
  • lap pinggan yg berlambaklambak tuh.
  • guna toilet lelaki. ops, jgn nk pelik ye. aku jaga bdk lelaki heh. so, terpaksa la gua guna toilet lelaki. haha.
  • blk lambat (11 malam)
  • mandi malammalam buta.
  • tidur lambat sb nk online dulu. blk kerja lmbt, online pn lmbt laa. hehehe
eh, sudah lari tajuk laa. AHAHA. okayh ! act, pg lagi aku da bgn. bersemangat laa aku nih nk pegy sekolah memandu tuh sb aku ade QTI kereta. 7.40 laa aku da pegy hokeyh. aku tunggu punya tunggu tiba2 abg2 ckp aku punya lesen L da MATI. ahh ! WTFish ! ta memasal aku kena byr RM35 sb nk renewed lesen tuh. duit dlm dompet blh genap2 pulak da. adoii, aku da laa ta breakfast lagi. ha, ambik kau myn ! member lama ajak aku mkn aku ckp aku da knyg. pehh, padahal perut aku da buat mcm2 bunyi da !
tape, aku sabar lagi. tunggu lagi sampai aku pn naik mengantuk+semakin lapar+sakit kepala+aku da panas. Akhirnye aku gagal. huhu. masin kn mulut kau nis. mmg badluck gila. aku terus blk. moody sudaa. geram act. aku gagal sb aku lapar. bila lapar aku tade mood. aku bwk kereta pn ikuit suka aku. tukar lorong pn ta signal. aku tawu tp aku buat bodoh je. da mls sbnrnye. lantak laa ape nk jdk.

balik je aku terus online. online sampai aku pn lupa yg aku lapar gila time kt sekolah memandu td. tu laa padahnye bila nk online. bila da bosan kau tawu aku buat ape.


jeng3 ! aku pakai jubah mak aku. bsr laa siott. HAHA


tp aku baru perasan yg aku pakai jubah mak aku ni terbalik. kau nmpk ta zip nye ?
mcm sengal je.


one more story. haha, musim matrix kn. aku beli kaca mata baru sb nk pegy belajar ta lama lagi. ta lama myn, seminggu lebih je! pehh, abes duett aku beli bende alah ni. ye, sy rabun oke kwn2. pakai cuma bila belajar. time sekolah dulu ade cermin mata. tp cuti SPM lama sgt kn. cermin mata tuh pn da pth. mcm mane pn aku tatawu. merajuk kott sb aku abaikn dea. haha.


bsr kn ? aku mmg pakai cermin mata yg besar2. kau tgk org laa wey. haha


yg nih aku suka.
tp kalau patah jugak spec yg nih aku tatawu nk ckp ape (speechless). demam seminggu agaknye.


da tunjuk spec mesti kena tunjuk tuan nye jugak. lala (:

okeyh, sampai sini je. bubye semua (:


THANKS FOR READING

3 karut mengarut:

Syaz Shuk said...

macik GEMOKKKK !!

weyh smpai ati x link kn aku. wuwuwu sedey ouhh. hahaha

aNis aMirAh said...

HAHAHAHA
mcm nak mampos je.
ko gagal bkn sbb ko lapar, alasan je tu!
HAHAHAHA
kan aku dah kata jgn kelam kabut, rilek je.
tp bagus lah!
kalau gagal nnt ko tak sebut nama aku.
HAHAHAHA
tp idea ko pakai jubah mmg tak boleh blah ya syg!
lg tak boleh blah bila ko buat2 kenyang.
HAHAHAHA
esok kita jog,aku belanja ko okeyy!

aku kalau pakai spek, aku nak beli jenama Siti Nurhaliza atau Asmawi Ani atau Mariah Carey.
wakakakaka!

aNis aMirAh said...

aku tag ko kat blog. buat!