dengan gigih dan gagahnya aku !

SALAM SEMUA,

okayh laa. da dekat seminggu kn aku ta update. yelaa, bz kn mengalahkn business woman.
kenapa dengan gigih dan gagahnya tajuk aku hari ni. sb aku sanggup bangun pg. after solat subuh terus hantar adik lelaki aku ke sekolah. da lama kodd ta rasa angin2 sejuk subuh tuh. after dat, aku terus ke tanjung. kenapa pegi tanjung pagi2 kala ? jogging laa wey dgn kawan yg agak lame laa ta jumpa. rindu aku yg da b'gunung ganang da lepas da td. breakfast sama2 kan nyss ? sampai nk muntah2 kn nys? haha ! yeaah ! blk je rumah terus online.
yeahh, dgn gigihnye aku menaip sb nk update blog punya pasal kn. mulut masih berbau soto n milo ais. haha ! anys da gosok gg belum? bau sardin lagi tuh. haha !
actually, last week aku spend time dgn kwn2. lama kodd ta jumpa. yolaa, sume da keje. nk ajak hangout sume laa bz memanjangkn. kena bt appointment segala baru dpt jumpa oke. tp kali nih jumpa tanpa peranangan. tbe2 roy text aku ajak jumpa. aku on je sb aku pn keje ptg kn. sb tade perancangan kn. so, aku tidur pn ta hengat dunia! bgn2 da pukul 10. OMG ! janji pukul 10 laa beb. ikutkn hati mmg laa mls da nk keluar sb bgn da lmbt. tp kwn knn punya psl. aku gagah kn diri aku yg ta berapa nk gagah nih. kami shopping2 mkn ice cream. yeaah! lame kodd ta mkn ice cream. hee (:



ni dea. teman sehidup semati gua.
syg dea sempit2 wey ! sgt gila klau kau lyn kn kepala dea. terbaikkk!


mari kita usha awek2 cun yg nk pegi lunch nih dr belakang.
anak2 dara berjalan kaki. exercise sket. haha !
after lunch, kami melepak.


ouh, terasa mcm kurang kasih syg masa zaman kanak2. haha ! da bsr baru nk main buaian.


kau tengok. mana aku ta ckp kurang ksh syg. tiba2 jakun dgn buaian nih.


tiba2 terasa jiwa hindustan ala2 bollywood plak kali nih.

yeahh, itu dea. kau mmg cun laa tyra. terima kasih kpd gambargrapher kita. clap2 utk myn (:


turn aku laa pulak. ad mcm hindustan ta?yg kurang aku ta pkai sari je beb. haha!

lagi.


dan lagi (:


terasa mcm nk baring kt rumput yg ta bape nk kering nih.


nasib ta bsh laa seluar aku doe. rumput ta bape nk kering. yeaah !


ni dea tuan punya belog (:


sebelum blk. pose laa sket. yeaaah ! itu deaa.



THE DAY AFTER TOMORROW.

aku dpt job partime utk karnival kt tanjung. dpt payment mungkin bebaloi baloi kodd utk aku. mula2 terasa semangat dgn job nih. belum buat kerje kn. kau semangat laa lbey2. pukul 8 aku da t'pacak dpn booth tunggu bos utk dpt kn tshirt kitorang.haha, aku gelak2 bila ingat kn blk time nih. tyra, simpan rahsia kita oke.
toilet punya pasal. gila punya kerja. tyra punya idea laa nih. ta dpt nk mention kt sini atas sb2 t'tentu. harap maaf. hee (:


our 1st day. wif e'an. kau mmg sempoii !

we all dpt bos garang laa gila vavi wey ! maaf kak leny. sgt serius ye muka deaa.


aku kena jaga bhagian hadiah ye. ni deaa bilik hadiah yg penuh dgn hamper2 segala. mana ta gila. gua kena angkat kotak2 besar yg ta bape nk berat hokeeyyyh! hari2 mcm nih gua boley kurus laa.


melepakk.


rehat sebentar bersama kitkat. hoyeaahh !


akak2 cun. korang mmg sporting.


aku sgt suka hokeyyh dgn gmba nih. tp agak pelik dgn reben kt pinggang.
konon nk seragam sb nk masuk contest. sempoiii !


2nd day. kitorang kena pkai selandang polka. muka aku da mcm bangang. hoyeahh.


senyum di pagi hari. kau ta buat kerja lagi mmg boley senyum lebar2 nih ye.


keBULATan (:


ptg sudaa. penat laa doe. senyum gua pn terpaksa nih.


wif khairil. muka buruk laa gila! tp sedapp laa doe duk dlm bilik nih. aircond sejuk2. rasa mcm ta nk buat keje jew.

wif elyana. tengs laa abg bank rakyat *tatawu nama sb tlg snap kn. sdp jugak kn ltk name abg bank rakyat. glamour giteew !


adikk comel. aku suka gila dgn kau budak. sgt pemalu bila tgk camera.


terasa jiwa keibuan disitu ye. yeaaah !


ends of the carnival. mengular sebentar.


polka gurls. tengs abg hariss. mmg lama kn kau nk snap gamba nih. penat aku senyum. haha !

melepak.

lastly, bg korang keje nih mmg penat. tp pd aku mmg best. even pnt tp aku ttp enjoy. hoyeaaah !
da lama ta spend time dgn korang sume. fatin, aku rindu gila tahap maksima sama kau !

nk ucap selamat tinggal utk kwn2 aku yg sambung blaja di matrix. gud luck korang !
kita jumpa kt menara gading. cewaahhh !

chalo betehh !























THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

aNis aMirAh said...

aku mcm nak cakap bnyk benda tp aku tangguh hari tu dan bila nak tulis balik, aku dah lupa.
HAHAHAHA.
ni je lah aku dpt cakap.

Syaz Shuk said...

sygg. np ko kdekut font sgt nih. gigih aku pakai kanta pembesar nak bace entry nih. haha.