keBAGUSan seorang kakak

salam semua,

entry kali nih tade laa bagus sgt mcm title yg aku ckp kt atas tuh. tp cukup bgs laa
pd aku sbgai seorang kakak.
*aku mula tersenyum bangga. haha! puji diri sendiri.

okayh, sbnrnye aku nk post entry aku nih s
abtu lepas. tp atas sb2 yg ta dpt laa aku nk nyatakn kt sini
jd ilang laa mood aku nk b'blogging.
act, cable aku ilang. so, tade laa mod aku nk b'blogging.
punya bgs nye aku, aku ni cari2 cable aku. dlm
hati ckp 'mesti daus amek nih. ish!'

*da ta jumpa kn, mesti laa nk tuduh2 org yg amik. huhu !

1hari laa aku cari cable tuh. sume tempat laa aku geledah. bila da busan aku tidur.
pg td bgn guling2 atas katil.
tiba2..

ha ! da ingat. hahaha.
tuh laa, slh letak kn. sian laa adik aku yg kena tuduh. maaf yus. hehe.

then..
jumaat lepas kn. aku g bandar laa. g mane ta payah cte. cerita nye atas moto mase tuh.
huhu. bila kesengalan adek aku nih da melampau2 kn ntah mc
m mane hp adik bley jth pulak atas jln raye yg byk kereta tuh.
aiyyak ! nseb laa ta kne lenyek ngn kereta.
em, then aku yg tbe2 nk jdk akk soleha nih dgn rela hatinye berkata
'tape yin, aku g amek. kau jage moto'
cewahh, baikk laa aku.
*bangganye aku puji diri sndiri. haha !

eh, bkn sng oke nk pegi amek hp tuh. aku jln ke blkg dgn helmet aku nih, jln dgn muka ta malu. kena hon siap.
ahh, act malu laa kot.
tp buat bodoh sudaa. haha !
nseb ta rosak. casin
g je yg teruk. bgs ta aku ?

aku cuma cerita. bkn laa nk bangga. hehe
aku syg adik kott. huh! mak aku laa yg ckp.
tp btol kott. sb aku dgn adik perempuan aku cuma beza sthn.
myb rapat. aku ingat dulu2 n
k pegi skula. skula tendah laa mse tuh.
pg2 aku mesti siapkn adik aku tuh. pdhal da drjh 4,5.
eh, aku ikatkan rambut dea laa wey. ikut ckp btul aku nih.
slalu kena mrh dgn adek aku tuh klau aku ikat ta chantik ke ta ketat ke.
mama selalu laa mrh aku. mama ckp jgn iktkn sgt ckp adik tuh.
huhu, ntah laa. aku suka ko
tt. da bsr pn cm gitu jugak..
haha !
syg adik kn..




ni diaa. adek aku. pkai tudung kn? sape pinkn? aku jugak. haha.
skang da ta. aku suruh dea bt sndiri. jgn nk mengade!
cewahh!! garang laa tuh.

oke, sekian wasalam (:



THANKS FOR READING

0 karut mengarut: