Zaman sekolah saya.

assalamualaikum (nada ala2 bdk sekolah rendah bg salam.)

nk cerita pasal sekolah mood mestilah mcm bdk sekolah kn. hehe! suka ingat blk zaman2 sekolah dulu. bju sekolah, beg sekolah, tudung labuh, buku teks, buku rujukan yg tebal2 (tujuan ckp tebal2 : aku rajin buat revision. menipu!) haha, worksheet yg belambak2, tuition (yg nih mmg sy mls), homework.

t
eringat da ingat bilaa.

bangun pagi
aku gelak sorang kot bila ingat time nih. bgn pagi mmg mls. aku akn bgn tp tgk roy atau jawe a.k.a adha da bgn ke belum. mangsa utama roy. dlm hati ckp 'roy ta bgn lagi laa'. kemudian tidur blk smpai ade yg kejut. ye, itu diaa bdk mls nk bgn pagi.

waktu belajar
alahai mengantuknye bila waktu cikgu ckp kt dpn. nk tidur? tgk kwn ade ta yg tidur. ha, cover2 line sket.
tidur laa sampai kena gegar dgn cikgu. maaf ckgu. hehe !


waktu rehat
waktu last b4 rehat. selalu ingatkn alep a.k.a pit.
'pit, tgk jam. ckp kt cikgu da rehat'. pit ck
p aku kuat mkn.lapar kott. kau pn nk mkn kn.
ye, saya sgt jage waktu mkn. lapar laa gila time tuh!
kdg2, selalunye waktu bm. aku mesti tidur laa bila nk rehat bru bgn kott. hehe !


handphone

mesti laa bwk kn. msg2 silent hp. aish, bwk 33 seposen kott pegi sekolah. main hp nyorok2.
org suruh kau belajar kau belajar main hp ye. hp kena rampas?
'cikgu, kt rumah sy ade lagi satu. sy bwk lagi ye.'
hehe, hp umpama nyawa. hp
tuh aku buat alarm oke.
tade alarm tade laa aku nk bgn knn. haha !


crediit habis ?
anys, tlg topupkn rm5. hehe. kau duk luar kn nis. terima kasih bebyk nis.


outing

suka kott bwk kaum maahad ramai2 pegi wetex tuh! haha.
budak sekolah kn. nk naik teksi? cri 5 orang. jimat sket duet teksi. apelaa. tempat utama mesti laa wetex.
eh, muar tuh ape ade. wetex jelaa kebanggaan kami. haha !



kau tengok. mkn kfc ramai2. mane lagi nk pegi.sblh wetex je kott.
cuba tgk betul2, time ni jelaa hp boleh letas meja. haha !


rindunye zaman sekolah.
rindu laa
kena panggil dgn cikgu, kena marah, kena denda.
jgn nk rindu sgt myn. kau nk se
kolah lagi ke? ouh, ta nk. sekadar bercerita aku boleh laa. haha !

kau tengok gambar graduasi aku nih.
result trial tade laa gempak mane. tp dpt pakai j
ubah naik pentas ala2 amik ijazah kn. sape ya ta gumbiraa.





kau tengok. dapat pkai jubah kn. seronok kn. sakan laa kau bergambar sana sini.



jantung hati ku! haha !




kwn s'sms saya. ta tidur malam lyn dea. bessst !




last but not least,
kau tengok! fatin edit special untuk aku.
jdk bahan kott dyorang gelak2 kan aku kt kelas. mcm lembu! moo ! ah, benci. haha !

*aku gelak sorang2 kot tgk gamba nih. hahaha !



THANKS FOR READING

3 karut mengarut:

najwa said...

elow elow..
sy suda follow kamoo.
uhuhu..
follow me back oke .

aNis aMirAh said...

dah kalau letak muka lembu tu,
tak pyh lembukan muka aku sekali pakai jubah.
benci kot.
hahaha.

SHAFIQAH SHARMEEN said...

haha, bls dendam laa.
tade pulak muka lembu fatin kn. klau ta aku da letak,
rela ta rela je aku letak muka LEMBU aku nih. haha.