Aku da usha usha UITM Melaka.

29 HARI SAJA LAGI.

bakal pelajar pelajar diploma jgn buatbuat tatawu atau buatbuat terkejut bila tgk yg kita cuma ada 29 hari je lagi. adakah anda sudah bersedia ? wah, aku tny org mcm aku da ready je. adakah 29 hari tu lama ? ta lama myn. kau pejam celik pejam celik da 26 jun. brrr, aku takut. hehehe. mengada laa kau myn nk takut. apa yg kau takut ? errr, aku takut kt tempat baru. err, aku takut nk jumpa org2 yg aku ta kenal. err, aku takut jauh dr rumah. (jawapan mengada !) maaf, anda anda jgn pedulikan jawapan td. itu cuma laa rekaan sematamata. (ayat cover) haha. mesti ada yg cakap. eh myn, kau mcm ta penah duk ostel kan. kau mengadangada kan, kau kau cun kan. haa, tu da lain eh. abaikan saje. haha.

Dalam era globalisasi ini (ayat karangan SPM) sgt sgt laa mudah ye kwn2 utk mencari apa yg terlintas dalam kepala anda. ouh, jgn anda bukak bende2 yg 18SX. itu itu sgt laa tidak dibenarkan. jari jemari aku yg lembutlembut nih mula laa mencaricari apa yg akan aku hadapi ta lama lagi. fuhh, ayat skema aku da keluar. haha. err, aku da usha2 da uitm Melaka. aku da usha2 da kos aku. budak mcm ta ramai je. kos aku laaa. kau tawu ke aku dpt kos apa ? ha, tatawu kan. ada ke aku bgtawu yg aku dpt kos apa ? tade ke ? ada ke ? aku ta ingat laa. aku dapat Diploma in Accounting Information System. dalam bahasa melayu diploma sistem maklumat perakaunan.

yg seronok tuh aku aku aku jumpa budak tuh sama nama kot ngn aku. sama kos pulak tuh. Nur Sharmeen Farhan. hee, aku siap promote lagi kau budak nih. huhu. lagi lagi aku da komen komen ngn budak budak yg bakal berkawan ngn aku. hee, mcm ta sabar nk pegy Lendu tuh. kata org sana tuh best laa ape laa. brrr, tp selagi aku ta pegy selagi tuh laa aku taatwu kan. kt fb uitm tuh aku da usha sume sekali. tapi tapi ada satu je yg aku ta usha. cuba teka. hahaha. malas nk main teka teki. aku ta usha discussion board pasal hantu je. kekekeke. aku ta nk baca. aku ta nk tawu. ta nk ta nk ! nty aku takut. fine, aku mmg takut. week ! korang korang tayah ah nk gelak gelak kan aku. mcm korang berani gila. hahaha.

bila laa bila laa bilaaaa ? aku da bosan da duk umah nih. aku da bosan laa nk pegy keje even aku dpt duet pn. aku rasa otak aku nih mesti da berkarat dan ta licin macam masa aku sekolah dulu. brrr, excited nye kau myn. padahal satu apa pn aku ta buat lagi. check up pn ta. hee, rasa mcm nk terus pegy je. malas nk kemas2 nih. hekhekhek. nk masuk uitm tuh cuci kaki je. wah, kau ingat uitm tuh kau punya ke myn. suka hati kau je. hoho. sudah sudah ! hentikan bebelan myn. kita jumpa lagi ye kawan2. minggu depan aku nk cuti cuti malaysia.hehe. ta sabar !

Lendu, tungguu ! aku kejar kau. hahaha.
BUBYE !!

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: