aku mati kutu kat rumah sendiri !

muka minta belas kasihan...


aku sudah bosan dan bosan laa gila. online pn tade sapesape laa yg kesian kt aku nih. tade sape laa nk lyn2 aku. padahal dulu notification berlambak lambak laa kt fb tuh ! skang ada pn 5 je ! ah, menyampah betul. terpaksa laa aku bukak ms. eh, korang mesti ckp apelaa myn nih. eh, org da ta main ms laa myn. eh, ms da ta bes laa myn. eh, ms tuh da berzaman laa ! eh, aku punya suka laa dol ! secara hakikatnya laa, pd aku ms mmg da ta best ! ouh, ampun ye ibuk2 bapak2 yg masih lagi melayan ms dan aku terkutuk pulak yg ms ta best. ehehe ! ntah sesape laa yg add aku ! aku tukang approve je ! org cmnt aku approve je ! ta reply pn sampai ada yg sound aku ckp aku sombong ! eh, suka hati aku laa nk reply ke ta. tuh kan hak asasi aku. sengal bin rayan betul !

bosan aku ditambah ditolak didarab dan dibahagi dgn rumah aku yg tgh renovate sana sini. tv astro da taley tgk ! nk masuk bilik pn payah pn sebab mat2 indon dan apek2 punya laa ramai kt ruang tamu aku tuh ! aku nk mandi pn kena jalan 150 km/j baru boleh mandi. HAHA. aku tipu! aku kena mandi bilik air belakang kerana dikhuatiri akan diskodeng oleh matamata mat endon yg ta di luluskan oleh jabatan agama islam tuh. ye, aku sudah merepek !

aku rasa nasib baik rumah aku ada 2 bilik air 2 ruang tamu. kalau ta, bkn mati kutu da. mati lembu agaknya ! pagipagi buta kala nih cina kopek tuh blh plak ketuk sana ketuk sini. gerudi sana gerudi sini. ggrr ! rasa nk mengamuk bertukar jdk hulk je. kuikuikui ! mcm laa cinacina dan matmat endon tuh takut kan. toilet da laa sebelahh je bilik aku. peh, kalau dye ketuk dinding bilik air tuh, aku yg ngah tidur ni buatbuat pekak jelaaa. buat macam tade pape. padahal dlm hati da memaki maki cina tuh sb menggangu waktu tidur aku !

lepas tuh kan kan kan, aku taley da nk tgk tv. tuiihh ! astro tade bosan laa dol ! dgn rumah yg da berhabuk2 mcm duduk kt padang pasir je . ekekeke, mengada laa kau myn. kejap je kan. pasni rumah da lawa kan. mulut tayah laa nk bisng2 sampai nk mengadu kt belog ! hukhukhuk, okayh, times up !

aku nk makan. nk potong rambut. nk colour rambut kasi colour hijau. nty baru blh jadik hulk kan. ahaha ! bodoh kau myn. okayh, bye sumer !


jgn buat muka tayik myn ! haha.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: