berbaloi baloi baloi !

Hai semua. okayh, aku sekarang ada 33 minit je utk update entry aku kali nih ! ouh, bapak aku nk guna laa wey. skang dye pn da sibuk online. ta faham laa aku. hoho. jumaat lepas aku ckp nk update kan mlm tuh ! ha, tayik kambing laa kau myn. kan aku da cakap klau adek aku balik mesti aku tade chance nye nk online update belog segala bagai ! lagipun minggu ni aku sibuk shopping. ayah aku laa yg guna laptop nih. eh, ayah aku pn skang ta sudah laa mengadap laptop kau !

*PESANAN PENAJA : entry nih panjang mcm jambatan muar sb byknye gambar ! aku bukan manusia yg ada dslr mcm org lain. tp aku sgt gila dgn bende yg namanya camera !

JUMAAT
jumaat keluar ngn kwn2 aku. ouh, slh seorang dpd kami akan berangkat ke usim minggu depan. bubye roy ! jgn lupa jubah mini. hekhekhek ! kitorang ta pegy mana pn. cuma melepak kt tempat kebanggaan org Muar iaitu Wetex. mana lagi nk pegy kan. dekat2 sudah ! roy siap belanja aku makan taw taw taw !
*maaf! roy bukan laa seorang lelaki ye kawankawan.

roy yg tudung putih ni ha !
bukan kami bertiga je ye time nih. sully ta masuk sb aku tgh duduk atas pangku dea. hehe (ketawa gedik!) sorry laa syg. i ingat i duduk atas kerusi. haha


SABTU
pegy melaka. family aku mmg shopping kt melaka. plus mak aku yg kaki shopping. aku jugak kaki shopping. tp aku bershopping bergantung kepada duet mak bapak aku ye. aku ta kaya. tapi mak bapak aku yg kaya ye. oppss ! bukan kaya. byk duett je. hehehe.. Ouh, lmbt jugak pegy melaka semalam. lepas asar baru gerak. lama kot main masak2 ngan mak aku. haha.pergi 2 kereta je ! aku drive laa. e'eley, ta percaya pulak. hahaha


terlalu nerd kah aku ? haha !


kereta baru (: mak i baru beli taw taw utk i sb i da pas jpj. pegy melaka nih i drive taw !
*aku tipu ! retest jpj rabu ni myn. agak2 laa menipu pun. ehehehe


berjalan masuk ke mahkota parade. tgk handbag! mak i kasi you ! yeahh !


hahaha. aku suka kot gamba nih. mcm nerd gila babas je !
*spec ta dipakai sepanjang masa okayh !


ha, aku bukan model baru estee lauder ye. aku cuma penggemar perfume estee lauder saje !

kejap je jalan2 kt MP. atas permintaan makcik2 pakcik2 aku. kitorang pergi ke pahlawan. oii, shopping sakan kau kt pahlawan. mak aku mcm tgh kaya je. aku ckp MACAM heh ! bkn nk membangga diri. haha.

byknye kereta. jalan jam kau ! gambar tiada motif. hehe


motif bergambar : nk tunjuk beg mahal ! haha. jgn berlagak myn !


dulu aku kecik2 aku ta dapat nk pakai bende alah nih. da besar2 ni laa baru nk rasa pakai. ahh, comel kan aku. (dgn perasannnya aku !) haha


kt padini. makcik2 yg da bosan tgk aku n akk aku pilih beg. haha ! rambang mata kau. kasut nk beg nk seluar nk baju nk. semua nk! pelempang kang. tamak betul !

*Hasil shopping pd hari pertama :
- beg
- baju
- seluar
- selendang * aunty aku excited kau pilih selendang cun2 utk aku. rasa mcm nk beli 1 kedai!
* barang2 di atas adalah milik aku. tidak termasuk milik akk , adik dan mak aku. haha

AHAD.
tujuan : hasil ajakan bapak aku ke melaka. (sb semalam da kena tinggal. harini dye nk pulak) mengada betol bapak aku. hehe
destinasi : mydin, MP, Pahlawan.
*harapan : ayah nk beli Vaio pink utk aku. muahahaha !
cara berpakaian : diharuskan memakai selipar. sb pegy mydin! ramai org. sesak2. ah, menyampah !

pegy mydin byk kot duet mak aku guna. beli mcm2. aku yg excited terlebih nk pegy uitm ni da beli da shampoo, shower foam. segala bagai laa. kalah bdk asasi yg nk pegy minggu depan. hoho. dulu aku sgt sgt laa ta suka pegy mydin tuh ! nak nak lagi pegy yg kt KL tuh. peh, ramai gila org. aku confirm2 pening punya laa. ni cite dulu laa ! time kecik2 !time tuh asyik kena langgar, kena pijak kaki. bapak ah sakit sey ! sekarang da besar. kalau ada orang langgar aku, aku langgar dea balik. haha !after dat pegy pahlawan. sakan kot dye shopping ngn bapak aku. nk tawu sakan ke ta. korangkorang tunggu heh. haha.


mama sedang m'usha2 PSP utk adek aku. bkn usha abg tuh ye kwn2. haha


kt kedai kasut.
motif : cari kasut adek aku.
semuanya adek aku ! vaio aku bila? haha!


bersama ibu tercinta. mak aku pandai posing2 skang. katanya nk msk fb. mama da power ! haha.


aku bukan patung2 yg dalam padini tuh. patung yg pakai baju lawalawa tp tade kepala tuh !


tgk bapak aku. botak2 pn byk duet taw. tetibe je ! haha. bapak aku nih duduk ta sopan betul !


mak aku da pandai buat peace. caya laa mama. haha!


ke mahkota parade pulak ! eh eh eh, time nih kena hon kau ! malu aku. hukhukhuk.


peringatan : kami bukan model mahkota parade. hoho.


alamak, terasa kasih sayang dpd adek aku. haha. mengada laa kau daus ! nk jalan pegang2 tgn pulak.


kedai jam. sape mata dea clear dan power dea mesti nampak mak aku. sape nmpk angkat keyboard !


mama test2 jam. ma, myn da jatuh cinta ngn jam tuh. nk boleyyhhh ? beli laa ma. hehe, nada memujuk manja. ah, menyampah ! hehe


ha, time nih aku da sorang2. mak aku jln berdua-duaan plak ngn bapak aku. adek2 aku da tinggalkan aku. ni kt mana ekk ? ha, reject shop ! baju dea ta best langsung ! hahaha


membaca jambatan ilmu ! hehe. aku jalan sorang2 siap singgah kedai buku taw ! singgah je, ta cakap pn aku baca !


ibu2 bapak2 semua. kawal laa berat badan anda. haha !


semak kan minah belakang tuh ! usha2 beg vior. ah, ta lawa pn !


aku da bosan melayan adek aku ! taley balik selagi ta beli beg dea ! urgh ! aku da lapar !


motif : nk tunjuk beg yg baru beli semalam. hohoho !


macam sengal je gambar nih !


handsome kan kan kan ? adek aku wey ! hahaha


bosan. mak aku membebel2 kt shazlyn. jgn beli beg vior tuh yin. ta lawa ! haha


kau tengok mak aku. kalah aku yg muda nih ha. haha !


maaf ! gambar candid ye. hahaha.


motif : nk tunjuk jam yg baru beli td. haha. aku da pakai.


*tujuan : pulang ke pangkal jalan.
tempat : pahlawan.
masa : baru je dpt beg adek aku. padahal da kt padini ptg td. bkn nk beli sekali. mengada betul ! hehe



HASILNYA !


1. mak aku beli sekali dua jam ! dua2 milik mak aku. satu guess satu lagi DKNY. mak aku ckp nk pinjam boleh myn. hehe ! jgn cakap mak aku tamak.
prinsip mama : biar menyesal beli, jgn menyesal ta beli ! haha.
kesimpulannya : aku pn dapat pakai jam tuh !


2. adek aku dpt PSP. PSP ni utk kegunaan 1 2 3 4. shella, sharmyn, ayin, daus. 4orang laa. hehehe.

3. adek aku dapat beg vincci. yeaah ! boleyh pinjam !

4. bapak aku dpt jaket alaala kot tuh. hg ta dapt dinyatakan. takut dikatakan membangga diri.. barang dye paling mahal. ta nk kalah ! yelaa, ayah kan ta lama lagi nk OKB kan kan kan ? haha

5. ni yg paling penting ! aku ta dapat vaio. hukhukhuk ! mama cakap vaio myn guna duet ayah eh. peh peh peh, last2 aku yg ta dapat! menci menci !!

tape tape. sabar itu separuh dpd iman. aku sabar je! hehehe.
byk sgt celotehnya !
okayh2, see u later ! bye (:

*korang rasa aku update bende alah nih bape lama ? sape betul ea pandai. haha.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: