I LOVE you Mama

Happy Mother's Day and Happy Birthday Mama ! May God Bless You. I love you Mama!


ouh, mcm da terlambat kan nk buat entry hari ibu utk mak aku. Haha. aku mmg saja lambatkan sb aku nk buat saing utk bufday mama aku sekali. apa aku kesah. korang punya keje baca je kan. aku yg menaip. hoho. emosi kejap.

Firstly aku nk ucap Happy Birthday Mama ! Sweet 21 ! auwww ! muda lagi kau mak aku. hehehe. Sweet 48 mama. ouh, lagi 2 tahun nk bergelar warga emas. hehe. Mama cakap kan sb dye lagi 2 tahun nk b'gelar warga emas so, dye da naik kan pulak standard warga emas. warga emas ialah 60 tahun ke atas. Harap maaf. haha, mama mama.

Dulu2 kan, masa aku sekolah rendah laa. Hari ibu sama ngn bufday mak aku. Masa tuh aku pikir specialnye mak aku sb bufday mak aku sama ngn hari ibu. tp bila tahun seterusnya da ta sama. aku pikir2 jugak nape tahun lepas sama tahun yg ni ta sama. alaa, budak kecik kan. korang tayah ah nk gelakkan. HAHA. kwn2 mak aku suka ckp yg muka aku nih exactly ikut muka mak aku time muda2 dulu. ouh, aku da tawu da muka aku bila da tua nty. hoho. Macam iklan silkygirl tuh. orang cakap kalau nk tgk muka bakal isteri kita masa tua nty tengok muka maknye. Haha, sape2 yg nk jadikkan aku bakal isteri sila laa telek2 muka mak aku ye. jgn kau telek lama2 da laa. hahaha.


Ha, sama ta muka aku ngn mama aku ? Senyum yg sama tuh. haha.

Mama, thx sebab besarkan myn dgn cukup sempurna. tengs jugak sb mama didik myn sampai myn dapat ke universiti. walaupun myn ta dapat nk tunaikan impian mama yg nk tgk myn belajar kt UIA tapi kt mana2 pn blh berjaya kan ? myn janji myn akan belajar betul2 lepas nih. myn nk mama tgk myn pegang ijazah. myn nk tgk mama tersenyum bangga bila myn pegang ijazah tuh nty. Myn ta nangis pn bila dpt result SPM tuh sb mama cukup bangga dgn result myn walaupun cuma 4A. Mama bangga sb akaun myn A n myn dpt sijil LCCI tuh. mama bangga sb mama tawu yg myn betul2 nk berjaya ke arah perakaunan kan. tp bila result upu keluar myn menangis mcm nk bls dendam utk result SPM yg myn langsung ta nangis tuh. Myn mcm hampa sb ta dpt UIA. Mama pn redha je myn dpt uitm. tp kita bersyukur kan ma. Mama ckp anak2 mama pandai kan. so, kt mana2 pn blh berjaya. huhu, emosinya aku utk entry kali nih. Myn sayang mama !


Ya Allah, kau panjangkanlah umur ibuku.


Happy Family. hoho!


THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

aNis aMirAh said...

aku dah tau dah muka ko dgn laki ko dah tua nnt mcmna. muka nadey mcm bapak aku sikit, ko mcm muka fatin. kahkahkah!

SHAFIQAH SHARMEEN said...

HAHAHA, bapak kau pn msk skali ke ? jahat !