i'm sorry

haha, aku da bosan, benci menyampah! menyampah tgk page aku yg colour purple mcm sengal ! adek gua yg laki tuh pandai pulak komen2 belog gua ta cantik ! peh, jujur sungguh kau ye ! aku smackdown kau kang.

gua nk mintak maaf sesangat sangat maafnye kerana terpaksa laa gua tukar page gua dr purple ke pink. wah, gua boleh tahan suka laa sb dea colour pink. ni adek laki gua yg pilih hokeyyhhh ! adek gua bkn lelaki jambu. tapi dea terpaksa jadik jambu sb melayan kan akk dea yg da mcm orang gila plus sakai sb ta tahan da tgk belog aku colourpurple! gua janji gua ta tukar da page gua. gua nk pulang ke page yg asal gua ta jumpa laa. gua sudah lupa gi mana. mintak ampunn ya buk !

*adek gua kata dea suka tgk header gua yg ada muka gua yg cun melecun tuh ! peh, ta jadik nk smackdown kau. ehehehe !

*tunggu laa entry aku yg panjang gila mcm jambatan muar tu publish yek ! hoho.

*till then, bubye !

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: