jalan jalan tengah malam

Hai hai semua! ha, aku rasa pasni mesti entry2 aku da tade org dah nk komen sb aku rasa syazshukkuruskeding tuh mesti da pegy matrix n ta dapat laa nk bukak belog aku yg ta best nih. hoho. lepas nih anys pulak. ah, kau nk emosi ta tentu pasal nape pulak myn. okayh okayh, back to the topic.

okayh, mcm semua org tahu smlm kan hari ibu kan. Happy Mother's Day mama. i <3 you ! so, aku dan angkatan tentera aku datang memeriahkan kedai makan yg aku pn tatawu kt mana. kau myn tawu makan je ! tempat tatawu. hakktuuii ! angkatan tentera means sepupu2 aku makcik2 aku. eh, sonang cito ramai laa yg den angkut bwk pi kodai mkn tu! hoho. kitorang mkn2 celebrate hari ibu utk mereka2 yg ibu dlm family aku. especially my grandma. hoho. nenek aku mlm tuh mcm lawa semacam je. seri hari ibu da dtg laa tu ! bukan seri pengantin heh. hahaha. lawa laa nenek aku malam tuh sb da dpt set sofa baru kan. ahahaha. confirm nenek aku ta keluar jalan2 lagi pasni sb takut org curi sofa baru dye tuh. hahaha.

*nenek aku kuat jalan hokeyh ! perangai yg diwarisi turun temurun. ngah3 !

on the way nk pegy. suka kau myn. senyum laa lebih2. jap lagi da sampai duett kau pn habis. hoho.


berjalan tanpa mempedulikan org di sekeliling. aku bukan yg tudung hitam tu hokeyh ! hoho


sesat! hilang arah tuju. HOHO.
*menipu laa sesat ! bukan besar sgt pn uptown tuh ! hahaha


aku bukan model uptown tp aku pengunjung uptown. hoyeahh hoyeahh !


adik aku ta sudah amek gamba belakang aku. act, aku yg tinggalkan dea, jalan lmbt sgt ! masa itu emas. lak, tetiba !


kau tengok! ni laa dea adik lelaki aku. peh, mcm muka aku kan ? org cakap laa!


ni baru adik perempuan yg suka sgt laa amek gamba belakang aku tuh. haiyyaa !


aku sampai rumah jam 1.30pagi. td kau ckp mlm muda sgt kan. ha, ni da tengah malam. aku balik terus tidur! ZZzzzzz ! mimpi dpt duet byk2. ah, takde maknanye! sebenarnya duet da habis. hohohahahahuhuhehe !

*aku rasa skru2 tgn aku da longgar. maknanya kena off. bubye korang !

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: