kurang tidur ke terlebih tidur ??

hai hai semua ! sape kt sini ada mslh tidur ? sape ada sila kenyit mata. okayh, aku rasa sekarang aku ada mslh tidur. ni semua sb hari isnin lepas. nk jpj kan ? hakktuiih ! menyampah bila ckp pasal jpj. mcm mana blh t'hasilnye mslh tidur aku nih. mslh dpt dikenal pasti (mcm nk buat report utk sains je siap dikenal pasti. haha) bila isnin lepas aku bgn jam 6.30 pg dan aku ta tidur terus lepas tuh semata-mata aku ta nk bg lmbt utk jpj nty. errkk ! aku bgn pg2 terus minum nescafe hokeyyhh ! mcm korangkorang yg penah jpj kn. mestilaa lama gila. aku rasa aku pn boleh berjanggut nk tunggu giliran aku tuh ! tp berkat nes yg aku minum pg tuh aku ta laa ngntuk malah aku sgt cergas sampaikn kereta aku undur ke belakang bila aku nk naik bukit kt sekolah memandu yg mcm hapee tu !

hari tu pulak blh panas plus bahang bahang kn ! aku rasa mcm nk meletup je tunggu kt dewan menungg tuh. eh, betul ke dewan menunggu ? balik rumah pn da petang. pegy punya laa pg ! mcm office hour pulak. balik rumah aku ta terus tidur hokeyyhh ! tapi tapi, mlm tuh aku tidur pukul 9. ah, awal gila aku tidur. tidur pulak dlm bilik mak aku yg aircond dye no. 16 plus dgn kipas no. 3. peh peh, kau bayangkan aku tidur dgn nyenyak nye !

esoknye aku bgn jugak pukul 6 pg sb kena hantar adik aku pegy sekolah. blk rumah terus mandi mandi nk siap pegy airport amek bapak aku. okayh okayh, dlm kereta apa yg korangkorang blh bayangkan ? hahaha, aku ni yg mcm ta cukup tidur nih bila da duduk dlm kereta mesti laa sambung tidur blk ! best best aku tidur. sampai airport amik bapak aku terus balik. dlm kereta, aku tidur lagi. haha. korang kira sekarang da berapa lama aku tidur. peh peh, tidur beb. mmg sedapp. HAHA.

mlm tuh aku rasa mcm letih gila laa bdn aku nih. cuba korangkorang teka aku letih sb apa ? haha. aku da tawu jwpn aku ! terlebih tidur kan kan kan ? konon konon nk reduce blk laa waktu tidur aku mlm tuh. pukul 2pg baru tidur balik. peh peh, punya laa lambat kan kan ?

okayh, aku dgn jujurnye nk bgtawu yg aku bgn pukul 12.30 tengahari td ! hehe, konon nk reduce blk tidur. blah laa kau myn. hangat hangat tayik kucing betul ! peh peh, gua bgn terus mandi laa sey. bgn tghari mesti laa bdn melekit lekit sb kepanasan. ah, menci menci bgn tghari ! hahaha. so, korangkorang fikirfikir laa yg aku ni kurang ke terlebih tidur. HAHAHA. bohong laa kalau aku ckp aku kurang tidur kan. mcm nk mintak penyepak je !



minum laa air masak untuk hilangkn rasa mengantok. haha. tetiba je aku ! eh, org cakap minum air masak bgs utk diet hokeyyhh ! cuti SPM 5 bulan aku da hilang 5kilo laa beb sb minum air masak jep! MENIPU kau myn !

*tapi aku mmg hilang 5kilo hokeyyhh ! ta percaya ? lu datang jumpa gua compared kn gua yg sekarang dgn time sekolah dulu. HAHAHA. menyirap je aku !

*mcm da byk je aku cakap. okayh, see u later (:

THANKS FOR READING

3 karut mengarut:

mr katok said...

hahaha...mmg x de keje tdo memanjang...x kn sbb jpj jep ko da insomnia kot...hahaha...

SHAFIQAH SHARMEEN said...

mmg insomnia dol. haha.
teruk betul kan..

aNis aMirAh said...

gagagagaga sarrrrminnn!
teruknya perangai!
HAHAHAHAHA


aku buat aku tak masuk blog! pfftt, buat tetap buat. HAHAHA.