kata ibu kepada anaknya

1 weeks left.

Haaiihh, cepat kan masa berlalu. aku rasa mcm baru semalam jee aku countdown 20 days left nk ke uitm. harini da tgl seminggu jee kan. hape hape pn aku ta packing lagi. kemas almari baju kira2 jee baju ape yg aku nk angkut nty. bukan nk msk beg terus kan. shaff shaff, ape laa nk jadik. haaiihh ! hahaha. oke oke, back to the topic, tadi petang aku pegy pasar malam dgn my mom. berdua jee you. borak2 laa on the way nk ke pasar malam tuh..

mama : sabtu depan myn pegy uitm ekk.
aku : jgn laa cakap sabtu depan, cakap laa sabtu nih. sabtu depan tuh mcm lama lagi je. ahaha.
mama : a'ah, the next saturday.
aku : ma, myn rasa myn da kena packing brg kan.
mama : mmg pun. baru laa tawu brg ape yg ta cukup lagi.
aku : yelaa, hanger kasut ta beli lagi maa.
mama : nanti kita g beli laaa.
aku : oke. senin ni mama keje ?
mama : keje laa myn. ha, nty malam nih iron baju mama eh.
aku : bape byk ?
mama : 18 helai. utk 2 minggu. hahaha
aku : kenapa ta cukup 20 jee ma. asal byk sgt. haaihhh. haha
mama : nty myn da pegy uitm shella pulak iron baju maa. ni myn iron laa. hehe
aku : ==" huh !

kesimpulannya, seminggu lagi aku nk ke uitm aku kena iron 20 helai baju mak aku. haaiihhh ! berfeluh feluh laa aku mengadap iron tuh nty. tapi jgn sesekali melawan ape yg mak suruh ya hanak hanak sekalian. durhaka nama nya. huh ! =="



see ya ! bubye !

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: