KL dan ezuan a.k.a iwan

Hai hai semua. wahh, rindu laa korang korang semua kan. lama aku tinggalkan belog aku kan. maklumlaa org tgh cuti kan. haihhh, p sana p sini. sibukk bangat ! cehh, padahal ni laa baru nk pegy kl. sajee jee gempak shaff nih. alahai, 1st sekali aku nk say sorry sgt. aku nk update cte nih jumaat lepas tp disebabkan tenet time tuh mcm syaiitooon jee. aku taley laa nk buat apa kan. then, esk nya aku kena blk kg. hee, suka gila beb. ni ha, aku balik2 terus online taw. terus update entry tertangguh aku nih haa. kesiann aku. ponat haa aku ngangkut lappy aku p tanjung bidara sana. last2 ta dapat online. haram jadehhh betull. aku sabar jee. nasib duk tepi pantai. kalau duk atas bangunan ade aku terjun bangunan plak sb ta dpt online.
*aku tipu. lalala :)

okayh okayh, stop buat cite sadiss shaff. tade sape nk kesian. ahaha. aku nk story mory pn aku da lupa. chett ! padahal baru mgu lepas jee. ni mesti byk mkn tikus shaff nih. haihhh ! terpaksa tgk fon balik semata nk tgk hari ape aku g kl. haihhh ! nenek tua kau shaff ! rabu lepas aku g kl. ye, aku g kl laa. hangpa suma ni ta dgr kaa ? emosi kejap. bangang laa tuh. org mambaca shaff. mana ade dgr. =="

jeng jeng jeng. ape lagi naa kalau aku ta sajikan korang gambar aku dengan iwan kan. ececeh ! saje laa tuh nk ckp yg aku penyayang kan. sememangnya aku mmg suka budak. budak budak lagi laa suka kt aku. oppss, perasan kah aku ? hahaha


ondaway ke KL. pergi 2 kereta. tetapi walaupun ribut dan taufan melanda sampai nk tercabut bumbung kereta. aku ngn iwn mesti 1 kereta. haha
I love u bebeh !


dua dua comel kan ? eheheh. perasan kan. ape salahnya.


ye, gambar ni aku nk sajikan utk kau nazif. muncung eh. amek kau ! hahaha. boleh gantung 14 hanger kalau kau nk. ahahaha. menci aku dgn muncung nih. budussss ('.')


Esknya baru laa jalanjalan naa. tade jalan mana. g IKEA semata sb rumah da siap renovate kan. mesti laa perabot baru. tema putih merah yee. lepas nih tgk tv rasa bersemangat wira waja perdana laa kan duduk kt sofa baru. ahahaah


itu diaaa spiderman berkembar dr Malaysia. ahaha. yg baju merah tuh adik iwan. tade rupa kan ? kalau korang nk tawu muka adek dea nih sejibik mcm bafak dea. iwan ikut muka aku kan. comell jee. ehehe :)



kalau laa aku dpt bilik mcm kt belakang tuh kan. sumpah ta nk keluar bilik lagi daa.


ibu terchenta nk jugak kaan. time nih aku kena jadik assistance mak aku. tulis segala perabot yg dea nk beli. nasib laa aku nih rajin dan menurut kata. =="



iwan lagi. miss you bebeh !


haihh, terlalu busy. kertas ta lepas dr tgn. jgn laa tny kertas ape pulak.


kan aku da cakap. dea mesti nk menyelit jugak kalau aku snap. budak kecik nih comel tahap cipan taw. cipan pn ta comel mcm dea. apa aku melalut ? haaaiihhh !


hero malaya kita. ehehe. adek gua laa. sape lagi kan. beg kuning ikea yg besar gedabak tuh pun aku angkut. punya laa rajinnya aku nih. haihhh. bole jadik calon menantu naa. ppsstt, bab shopping jee oke :)


kira bajet laa. ta kn main msg plak time nih. duet ta cukup nih. fening da kepala nih. err, tipu sematamata.


ni dea heroin ntah zaman bila. haha. mampuiii aku kalau shella baca. haha


ha, tengok tengok. penuh oke aku list2 kan barang yg nk kena amek time kt store dea nty. jenuh laa kau nk cari. haaiihh, naseb laa ade aku. haha


pertempuran telah berlaku antara iwan dan uman hanya kerana sejibik bola. ta aku beli bola tuh. ade dea gaduh pulak kang dlm kereta. ehehe. padahal mahal nk mampuuiiiihh !


'uman jgn nanges ye sygg.'
sebagai seorang akk yg mithali dan mempunyai ciri-ciri ibu soleha, aku dtg memujuk. ahh, ibuk ibuk semua. ni ha calon menantu terbaik adee sini. hahaha.


iwan da lapar kak. err, lapar pulak dah !


yg ini aku suka. suka suka ! syg iwan sempit sempit. muahh muahh muahhh !


rajin ta rajin aku kan. troli pn aku tolak. haihhh, mana anak2 dara yg laen nih. pemalas naa.


iwan, akk mmg buat belog ni utk msk gambar kau jee.


Then then, bila duet sume da taburr kt IKEA tuh sume da buat muka mcm mintak penyepak jee sb da lapar gila ba alep ba ya.


Plaza Rasta TTDI. makanan kau mmg superb laa. tapi.......



feveret aku. tomyam yum yum yum !


muka kebulur. alahai. kesian kau shaff. lapar yee. haha. mmg sedap tomyam nih tp mahal nk mampuiiihh !


Bila da kenyang kan. ape lagii, menggedik gedik laa semua sekali nk tgk wayang kan. tercapai laa hasrat dan cita2 aku nk tgk Lagenda Budak Setan yg sumpah mmg mcm setan kau Farid Kamil.


time nih iwan da sombong ta moe snap snap lagi. (+.+)



Sudah tengok wayang yg cerita dea da sama mcm cite keling naa. punyee laa lama. 2 jam lebih. iwan pn da merengek rengek mengadu lapar. haaiiihh, makan lagi :)


kesian iwan lapar. snap pn muka terpaksa. haha


Esoknyaaa.. balik rumah. home sweet home bebeh :)



sekian saja, terima kasih :)
Bubye !

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: