shaff for short peeps

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Pada hari yg gelap gelita plus sejuksejuk ini ingin saya sampaikan berita yg ta berapa nk bagus plus sakai sakai je gitu. seperti yg anda anda dan anda tahu. saya tlh pn bertukar panggilan sejak saya mula mengenali kawan kawan yg akan saya temui di uitm pada 26 jun ini. ye ye ye, saya masih lagi mengekalkan nickname myn itu. kamukamu yg merupakan kawan sekolah saya boleh laa memanggil saya dgn nickname myn itu. tetapi kepada mereka yg akan ketemu pd 26 jun nih anda anda dilarang sama sekali utk memanggil aku dgn nickname myn itu. ulangan: dilarang sama sekali. kepada anda yg terasa nk muntah sampai terkeluar isi perut tidak perlu laa terlalau over apabila mendegar nickname baru aku tuh ye. hahaha. aku tahu sgt laa kekok apabila di panggil shaff. tapi cukup bagus bila aku da kt uitm nty tidak berlaku kekeliruan antara sharmeen karim dan sharmeen redzuan. *meen, betul ke ni nama bapak kau ? hahaha aku main hentam jee.

perlu dijelaskan disini bahawa sekarang merupakan tengah malam buta yg semakin menghampiri waktu pagi. ouh, tidak. sudah pagi laaa. dan aku masih lagi tidak melenakan diri kerana aku seperti orang yg telah menelan segunung nescafe. gila ah swear aku taley tidur. sangat laa bosan ye kawankawan. kawankawan fb yg online semakin menurun. dari 50 orang jatuh menurun dengan mendadaknya kepada 9 orang. apesal laa korang off awal sgt. ta bujang laa wey. hahaha.

cukup bujangkah aku kerana masih lagi tidak tidur walaupun jam sudah pn menunjukkan 20 minit lagi pukul 5 ? ye, cukup bujang shaff ! ceeehh, padahal td da tertaip myn. tukar sikit. hahaha. cukup bujang kan ? dan aku rasa korang pn nk aku tidur kan ? pagi esok aku confirm yg aku ta kn bgn pagi. alaa, perempuan2 yg baca jgn cakap korang ta penah bgn tengahari. ehehehe. anak dara ta bagus bgn tengahari. apesal ha ? korang kasi jwpn kt aku confirm lepas nih aku ta bgn lambat lagi.

sekian terima kasih berita dari DTV.
shaff <3


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: