UITM Alor Gajah Melaka here I come bebeh !

Hai semua. yesss, akhirnya. akhirnya selepas berbuih-buih daa mulut aku ni counting hari utk ke uitm akhirnya esok aku nk pegi da weyy. haaiihh, kalau org lain da nervous, gementar, takut, malas sb ta cukup cuti tp aku? aku relax jee walaupun barang2 aku ade lagi yg aku ta berapa nk cukup lagi. hehe, bukan bukan. aku bukan pemalas tapi aku mengadakan upacara online line secara gerila sampai nk meletup lappy aku samapai nk terbakar mentol bilik aku sampai bengkok besi kerusi aku sampai nk terputus wayar mouse aku sampaiiiiiiiiiiiiiiii cukup shaff ! ala maklum laa seminggu beb fb aku belog aku cuti. haaiiih, seminggu wey, bukan lama tapi kejap je. shaff je ni saje mengada nk online gerila ape laa. ape kau ingat nie perang perang nk gerila segala.


Ya ya, aku bersemangat nih. terloncat loncat sampaikan kepala terrrrrsangkut kat kipas. cane nih cane nih. tolong aku. *sudah gila ==''. tapi tapi aku rasa mcm ahhhh, kenapa esok ? semangat mmg semangat tapi mcm malas sb barang ta packing lagi haaaiiihh. teruknya kau shaff ! oke oke, serius serius. main main laa shaff ni kan. terus hilang mood org nk baca belog aku. alaa, ape bolee buat idea suda hilang gara-gara kepala tersangkut kt kipas. mula daaaa kepala gila dea. oke, dengan ini aku berjanji dan berikrar akan belajar bersungguh-sungguh dan mencapai kejayaan dan mampu mebuatkan mak aku terrrrsenyum lebau sampai ke telinga bila tengok aku pegang ijazah. saya berjanji. JANJI !


Huarrrggh, lepas nih rindu kt bilik, rindu nk keje ngn makcik aku, rindu nk online sampai tengah malam buta, rinduu nk duk melepak jee, tgk tv jee, tidur jee bila kau ngntok. warrgggghh ! kesian aku. oke oke, jam da menunjukkan 12.51 pagi. aku perlu berkemas. readers syg, jgn rindu kt aku ye. aku syg korang. haha UITM here I come bebeh ! mmuaah muaahh muuaahhh !


ppffffttt : gua baru jee dapat jam seiko nih. baru jee nih. haaiiih, I love you mama, I love u daddy. beli ta cakap dgn I pn yee. beli senyap senyap jee konon nk suprise laa. waa, terasa semangat terbakar-bakar jee nk belajar bila dapat jam baru. hehe

BUBYE !

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: