13 Julai 2010 ialah hari yg memenatkan

Hai ! kita bertemu kembali. eh, rajin laa shaff update belog sekarang. Haiihh, assingment belum bertimbun2 lagi sedangkan kelas lain sudah pun sibuk buat latihan MAT utk chapter 2 tapi class aku masih lagi kt chapter 1 dan sibuk dgn bermacam-macam assingmnet tapi class aku mcm relax lagi.. Punya laa lambat dan relaxnyeeee. -=="


Oke, ta nk terlalu jauh terpesong. Hari ni mmg penat. penat GILA. Mana ta nye. Da la last nite aku tidur lambat sb study FAR. Punya laa semangat gila kan nk dtg class FAR pg tadi Last last cancel kan class nye. Kenapa mesti bila aku tgh bersemangat ?
Ta habess lagi tu part semangat ea. hehe.
Disebabkan class cancel so, aku decide pergi jela library. Pffftttt, sudah 2 minggu kot kat Uitm tapi pg tadi 1st time masuk library. kahkahkah, teruk kau shaff !
Photostate pn tatawu mcm mana. Nasib classmate aku tolong. tu pun malu sb ta buat kad fotokopi lagi. (Jgn gelakkan aku :D)


Hwaaa, besar ouh library aku. eh, silap. library Uitm Melaka. hehe
After da siap kerja2 kt library aku terus chow ke dataran keris utk menjemput si kecil Myra yg baru je lepas shoot utk gambar kelas. haiihh, budak tu mmg kena berjemput ta kira dimana saja anda berada. *Nasib laa punya kawan yg baik mcm aku T__T
Then, sebagai ganti aku da menjemput dea (Padahal tade laa jauh pun libraray dgn dataran keris) Myra belanja cool blog. Yeaaahhhh, cool gila ! Vanilla Smooties plus grape jelly. heh, korang da tawu feveret aku. so, senang laa kan sape sape yg nk belanja aku cool blog lepas ni. *perasan =='


Dapat cool blog terus balik dan lunch. Lepas lunch tetibe mcm rajin sgt aku harini. Aku pn menyampul laa buku2 yg patut. Heh, selalu balik class terus tidur kan sb ptg ade class. tapi harini ta. Punya laa rajin kan. Betul rajin sampai nk g class BEL pn lambat. Mcm org gila aku jalan. org gila pn ta jalan laju mcm aku. Balik dr class BEL terus siap-siap utk koko. Makk aii, kawad beb. Lama da aku tinggalkan dunia kawad. Haiihh.
Time nk kawad tu laa sakit kepala bagai. Penat sgt kot. Badan ta rehat. Manja sgt!
Betul punya penat laa balik koko aku terus tidur kroohhh kroooohh sampai 8.30. Padahal ade Malam Jalinan Inspirasi ape ke jadah ntah kt masjid tu. Pukul 9 baru gerak ke masjid. Nasib dekat je masjid dgn kolej aku. Muka pn ta berapa nk suci dalam debu je pergi majlis tu. Majlis laa sgt. ntah pape jee !


betul ntah pape punya majlis sb aku ta dgr pape pun. Maka dgn itu, bermula acara text org tersayang. Ehem ehem, siapakah ?
Muka nk serious gila babisss kan. auuwww !


Hp ta lepas ye dari tgn tapi nk jugak bergambar.. Maklum laa text org terSAYANG :D


Heeeee, sory laa ye. sibuk pulak time time ni nk manicure kuku bagai. hek hek hek. Manicure laa sgt !


Kesimpulannya disini, aku mmg penat. Tapi belog punya pasal sekarang da 1.15 tapi aku masih lagi didepan lappy. Mata da kuyu, hati da sakit jiwa da kacau gua tidur dulu.

CHOW !





THANKS FOR READING

1 karut mengarut:

lolita said...

menn...
haha
ciann koo
cni aq pcittt !