berlemak laa kalau hari hari nasi lemak.

Kenapa laa setiap kali datang syahbandar mesti nasi putih ta keluar lagi. Kenapa laa mesti nasi lemak yg ada bila aku msk Syahbandar untuk makan tengahari. Menggila mcm ni kalau tengah-tengahari makan nasi lemak lepas tu masuk bilik aircond dan kemudian tidur. kkroohhh kkrrooohhh !

Mengeluh mcm da seminggu je makan nasi lemak tiap kali lunch. Padahal baru jee 2 hari. Tapi even baru 2 hari aku mmg ta tahan bila lepas makan mesti mata mcm da setim setim nk tidur. haaiihh, mcm mana kalau ada cls petang ? ha,sila meroyan sebentar sb mesti ngantuk time cls ptg tu nty. hampehhhh !

Lunch tadi kali kedua makan nasi lemak. bila bukak jee thermos ouh, kenapa laa nasi lemak.
Tapi sb bau nasi lemak yg mmg menggoda, akhirnya aku tertewas jugak dgn nasi lemak tu. Beli bungkus je. makan dlm bilik aircond lagi best. Lepas makan mata terus stim menandakan yg mmg nk tidur laa kan. Plus plus, penat kot bgn pagi kena pegy class. Tgh sedap sedap krroohhh kkrroooooh tetibe mcm terngiang-ngiang jee suara mak aku suruh basuh baju. haaa, tetibe. Mana dtg pulak suara mak aku kan. Bgn jee terus basuh baju sb sementara matahari tgh terik baik aku sidai baju kan. Dan sememangnya laundry bag aku da penuh dgn baju kotor.
Nak harapkan myra yg konon lepas online nak basuh baju mmg hampehh laa kan. aku tidur dea pn tidur sama samapi ta sedar diri. haha. Bila aku da sibuk habis sidai baju plak dea baru bangun. siod kau myra. hehe

Habis jee basuh baju terus online. tapi sumpah mcm gampang bila bukak fb notification punya laa sikit nk mammmmm ! Menci betul ! Nasib laa ade belog. Nasib laa ramai pulak yg update. terubat sikit marah yg ta tentu hala sb notification kt fb sikit.
*ade ke patut nk marah sb notification sikit ?? T_T

Ta kuasa laa mak nk taip panjangpanjang.
Mata setim semacam. Tidur dulu.


Malam nty ada AGM DAIS.
BYE !


Tiba-tiba saya rasa rindu dgn dua makhluk ini. =="


THANKS FOR READING

4 karut mengarut:

Fatinos said...

Kenapa letak pic ni.? HAISSS malu malu. nmpak sgt aku huduh. haha.

Wehhhhhhhhhhhh rindu kau jugak.! sumpah tak tipu. huhu T.T

SHAFIQAH SHARMEEN said...

hahaha, tawu pun.. hwaaa, rindunye !
I love you <3

aNis aMirAh said...

miss you too jiddan jiddan!

SHAFIQAH SHARMEEN said...

miss you more more and more <3