Entry panjang

Hai semua. Ha, saje kasi tajuk entry panjang sebab aku rasa mcm nk bg korang entry mmg panjang laa. bolee gitu ?Bole je. aku pun yg menaip. Actually, saje nk menaip dikala bulu roma sedang berdiri tegak kerana terlalu sejuk. Apesal ntah sejuk sgt. Aku pn tatawu. Cehh, padahal baru je lepas mandi dan basuh baju. Sikat rambut pn belum. Punya laa nk hupdate blog sgt.
Oke oke, sikat rambut dulu. baru ta selebet je aku tgk.


Hwaa, harini cukup sebulan aku di uitm. Hoyeahh hoyeahh cepatnya masa berlalu kan. Kalau tarikh ni masa bulan lepas, time nih kt Masjid Al-hikmah dgn ta mandi lagi. Eeuuww, busukk ! Memori orientasi :)
Uitm dihatiku :D


Dan harini jugak sebagai meraikan annivesary sebulan diUiTM (jgn nk annivesary sgt. act sempena English Week), aku dan classmate aku join treasure hunt. Ataupun Lendu race. Hoyeahh, dalam UiTM je pun tapi penat nk mati. Peluh jgn cakap laa. Mencurah2 bagaikan di ladang gandum. Hahaha


Seperti biasa, kita gambar dulu ! Dari kanan Meen, Dora the explore (HAHA) dan Hajar :)


Diikuti tuan punya belog. Lemak laa belog aku gambar korang je yg masuk kan. Ehehe. PPffftt, belum start pn treasure hunt tapi da berkipass. Apa cerita ???


Yg ni aku suka. Haiihh, dora ni comel kan. (mesti dora baca muka da merah2 blushing) HAHA


Part yg agak kurang digemari. Telur+milo. Shumpah sedap. Try laa kt rumah ye. hahaha
Sanggup minum sb ganjaran 3 budak hitam group aku belanja aku cool blog. Yeahhhhhh :D


Checkpoint ke 4 kot. Haa, dora kalau da tgk gambar ni mesti kt class bebel bebel.
'Siod kau shaff msk gambar tu. Kejam kau shaff'
Da aku mmg kejam nk buat mcm mana. haha. suka suka :)


2nd last checkpoint. Sempat je nk bergambar. Blog punya pasal.
Sorry laa, bravo (nama group) da tercabut gara-gara tgn terlalu selim. Heeeee =="



Tgk, teruk da rupanya. Kesian aku tgk.


Tapi dora puny lawa je lagi. Macam baru pakai. Cehh, konon tgn dea selim laa. Tgn aku lagi selimm laa. T__T


Dan dan, yeahhhh dapat no.9 daripada 20 group. Oke what ? 1st clue je pon da menyimpang jauh tapi masih mampu jadi top 10. Ahaha. Bukan sekali menyimpang tapi ada laa 2 3 kali. Padahal dalam UiTM je pun.


Bravo bravo dapat no. 9. Meen da surrender habes laa tu. Cetttt !


Entah kenapa aku senyum sebegitu rupa. Buruk betul. Ingat iklan gigi ke hape. Haiiihh =="


Last but not least, aku sgt enjoy dan I love u guys :)


*Nak off nk study FAR lepas tu krohh krohhh. BYE !

THANKS FOR READING

1 karut mengarut:

cik² iDORA said...

wah wah, ta yah susa2 aku nak caPOP, kau da tlg. bgus bgus. good job shaff. hahahaha :D