Hari bersemangat merupakan hari yg mencabar bagi aku

Hai semua. yess, aku sgt bersemangat harini. starting from bgn sahur lagi mmg betul-betul semangat nk dtg cls FAR pg tadi. Even bgn sahur agak liat tapi aku tetap bersemangat. Haihh, buat masa sekarang aku masih lagi mampu menahan nafsu makan yg membuak-buak, nak-nak lagi nampak cool blog yg sememangnya coolllllll habes laa. :D


Eh, susah nk bgn sahur pn kira mencabar kan. Lepas sahur tidur, lepas subuh pn tidur. Punya laa mengantuk kan. Then, pagi pagi lagi da pergi kelas berpayung bagai sb hujan kan even ta la hujan lebat pon. Tapi kata org tua sediakan payung sebelum hujan. Ha see see, kalau karangan SPM ni da dapat markah sb guna peribahasa taw.


After dat, sampai je kelas dapat tempat duduk belakang sekali. Ala, mmg aku susah laa nk duduk depan pn sebenarnya. hehe. Yg cannot go laa kan dapat duduk sebelah boys. Hwaa, aku belum cukup mesra lagi dgn classmate aku ye. So, tadi baru laa nk communicate ngn boys kelas aku. So far so good. Tade laa payah sgt pn kan. Belajar pn best je sebab aku bersemangat kan. So, ta faham pn kena laa fahamkan. Kata cik Idora kita aku ni pendiam je dlm class. Auuwww ! pendiam kau ! ta mesra sebati gittewwww mmg laa pendiam. Tunggu laa da sebulan dua nty. hehe.


Pppffffttt, kalau korang nk tawu laa, aku tadi mmg betul betul dA niat nk beli cool blog bila class FAR habes. Ulang suara : BETUL-BETUL NIAT !
Tapi naseb laa ada ayni yg sedia membantu aku pulang ke pangkal jalan. PUASA shaff. bawak bawak laa bertendang da bawak bertunang. haihh, teruk betul.
Betul betul LUPA ye. L.U.P.A


Habes suda part lupa aku puasa harini. Masuk pulak part beli buku yg besar tebal GEDABAK ! Haiihh, kenapa laa mesti hari aku puasa aku baru nk beli semua buku yg gedabak gedabak tebalnya. Kenapa laa bila aku puasa baru matahari baru nk menyilau-nyilau teriknya tanpa segan silu kt atas kepala aku. DUGAAN shaff. DUGAAN. nama pn puasa kan. Aku mmg sabar je. Sepanjang jalan nk balik kolej mmg mulut berzikir je. panas, penat, berat, lapar. bilik bilik bilik, aircond aircond aircond. Betul, ni laa yg aku bebel sorang bila jalan nk balik kolej td. Lagi nk sampai lagi aku bebel sikit je lagi sikit je lagi. Aircond aircond aircond. Panas nokk. Berat pulak tu angkut buku tebal-tebal kan. Sakit je mata aku tgk senior senior yg syiokk je naik kereta kan. sabar shaff SABAR.

Ha, tengok tengok. saje nk interframe kan buku tebal-tebal nih. Tipu tipu aku angkat ni semua tadi. Dictionary tafsir bagai tu aku mmg ta angkut laa. Yg aku angkut buku di belakang dictionary tu jee pn. Eh, buku BEL yg nipis tu pn berat nokk. Kau bayangkan buku yg tebal tu.


Sampai je E1004 aku peh, heaven gila. Syiookk kau !


Aku da mengantuk tapi ta bole nk tidur sb risau kot kot Mia text aku pasal class BEL. Buatnya ta sedar. alamatnya mmg ta ke kelas laa kan. Tahan je mata ni. Tahan je tgk roomate aku tidur berdengkur dengkur selimut bagai. Tahan je tgk roti hot chocolate biskut jacob dalam almari kan. haha, teruk shaff, puasa mcm budak2. hehe


Entah kenapa aku rasa jelek muak menyampah tgk gambar ni sb jelas gila buat senyuman palsu. Sumpah aku benci. Tapi saje nk kasi korang tgk gambar yg ta berapa nk cun ni. Kalau da termuntah-muntah lepas tgk muka aku ni tayah nk bgtawu aku ye. Kecik hati aku =="

BYE :D




THANKS FOR READING

0 karut mengarut: