Hujung minggu yg membosankan.

Mood : Kekenyangan tahap dewa.


Hwaa, baru je lepas lunch. Haihh, minggu ni bilik aku mmg senyap gila. Roomate semua balik. Tinggal berdua je dgn Nurul. Nasib laa kepala gila. So, bilik tetap havoc even ahli bilik berkurangan. hehe
Hujung minggu yg membosankan. Da laa roomate semua tade. Bilik senyap. Tatawu nk buat apa. So, duduk dalam bilik online belajar makan tidur makan tidur makan tidur. Dapat pulak akk nurul dtg then bawak makanan sedap-sedap seperti Tomyam kegemaran aku, ayam msk merah kegemaran aku jugak dan kek coklat. Hwa, aku mmg ta berapa nk ngam dgn kek2 ni tapi kenapa kek yg akak nurul bawak ni sedap sgt ?
Cehh shaff, kalau da kuat makan tu apa je yg ta sedap. HAHA

bole belajar mcm ni ? Aku perlukan ruang yg lebih besar. Meja yg lebih besar pls -__-
Meja yg sekarang ni ta muat laa nk letak lappy nk letak buku2. nk belajar sambil online pn senang. Ha, ni da penuh je meja. lappy da la gedabak semacam. Buku lagi laa tayah cite kan.



Da tawu meja kecik. Lagi mau letak segala bagai barang atas meja kan.
Lagi nk ade cawan nk da botol air besta bagai atas meja tu. Sesak nafas aku tgk meja blaja aku nih. Huk huk huk, kesian shaff T__T
Weekend je aku belajar ade lappy depan mata oke. Weekdays time belajar belajar. Time online tolak tepi semua buku. haha


Aku rasa dah tension gila duduk dlm aircond nih. Tapi nk buat mcm mana aku tetap suka duduk dlm ni sb bebas peluh. HAHA.
Yeahh, kulit aku tersangat laa kering buat masa sekarang. Bibir pn mcm tu jugak. Padahal da bertangki-tangki air aku minum. Mana taknye, pegy class, class pn aircond. Balik bilik, bilik pn aircond.Dehydration beb. Huuuu..



1stly,
Terima kasih Hencek Vaseline Total Moisture si tinggi lampai yg bantu melembapkan kulit kulit aku yg kering sampai ta selera da aku nk tgk. hehe
2ndly,
Cik Puan Muda Vaseline Intensive Care yg memulihkan bibir aku yg pecah teruk Khamis lepas. Hari jumaat terus baik sebab tepek vaseline 13 14 inci. Hee :)


Lastly, sedang mencari-cari sunblock utk muka aku yg semakin membelang. Kuda belang pn ta berbelang mcm aku ni ha. Hwaa, ni gambar lama. Nk putih mcm dulu. Kenapa sekarang aku rasa aku huduh semacam ? Ah, menci =="

Okayh, nk study FAR then MAT. Rajin ta rajin ta ? Mesti laa rajin kalau besfren sentiasa di sisi. I love You fb. Muahhh !

BYE :)

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: