Jgn tanya kenapa

Mood : Tidak berapa baik
Tahap kestabilan : Tak berapa nk stabil
Tahap kegembiraan : Tidak sama sekali
Tahap kemarahan : MEMBUAK-BUAK rasa nk lempang je laju laju !


Jangan tanya kenapa. Tajuk pn aku da btawu awal2. so, korang baca dan jgn tanya kenapa. Agak-agak nk kena sepakan penalti aku eh eh, salah. sepak terajang aku aku meh meh sini tanya aku kenapa. Betul tgh marah ni. betul mood ta berapa nk baik pun even aku sekarang da kt muar. ceettt !


Start dpd semalam rasa mcm apesal mcm suwey sgt harini. sumpah mcm cipan. Dan harini mmg sumpah tade mood nk cakap byk dgn orang lain. Nasib ta kt kolej. confirm2 roomate aku perasan dan tanya KENAPA. Ahh, harini rasa asyik tidur jee. Da laa semalam b4 tidur da kena marah. mmg SUWEY ! pg pg bgn da kena marah sumpah seranah kan. Sesungguhnya mmg SUWEY ! bgn mandi siap-siap sb nk pergi Melaka Sentral tapi mata mmg ta larat la nk bukak sb semalam tidur ada mcm terGANGGU sikit. pagi tadi pn mata sepet semacam je sb ta mampu nk bukak luas-luas sb aku betul-betul mengantuk !. Dan aku lebih byk mendiamkan diri pg tadi. Semua mcm suwey jee harini.


Da laa nak makan burger Mcd ta kesampaian sb Mcd kt MC tu mcm cipan. Ada ke patut ta jual burger laa dik sb pembakar rosak. WTFreak !
Naik bus muka kecewa ta dapat hamper sb ta dapat mcm burger.


Tu je nk cakap. tade mood da nk menaip. mata pn super kuyu ni. Padahal baru je bgn tidur. Mood betul-betul tade. Siapa yg bertanggungjawab diharap kembalikan mood ceria aku. MESTI !

CHOW !

THANKS FOR READING

1 karut mengarut:

lolita said...

meennn!!!
adoyyy
np neeehh???
(mnt map coz tnye ag hahak)
alallaa
ciannyee awk ta pat mum bege//
meh33
mcd jusco tmn u saye punye..
hahak
*tpuu je!
sumee begeer ade!!
aq bnjee!
hik