Lega dan Lembu

Hoyeahh, quiz da habes. fuhh, lega kot. Kalau ta risau komain lagi sb aku ni bukan laa pandai pn MAT. Time sekolah dulu bole la dikatakan budak bengap admath. hek hek hek. Aku mengaku aku ta pandai.
Jgn nk riak sgt shaff. Ade stalker ta suka. Bwueekkkk !
Da tawu ta suka ta payah ah nk stalker stalker blog aku. Bikin panass chatbox aku je. haihh.

Okayh, ta nk rosakkan mood. Alkisahnya begini. Malam nk kuiz tu mmg laa semangat berkobar2 nk study. Tapi ptg2 nk ke malam tu mmg da terasa penat laa kan. Mana taknye patutnya hari khamis tade kelas ptg tapi ptg tu ade pulak. habes 6.30 pulak tu kan. Mmg laa waktu yg sgt tidak digemari =="
Then, lepas isyak ade yaasin blok. Hwaa, time baca yaasin tayah cite laa kan. Menguap 1o hampir ke 2o kali laa.
Penat laa katannyyeewww !
Habes je terus masuk bilik HUHAHUHA kejap dgn roomate then aku terus senyap di atas katil. Tetapi disebabkan terrrrrrlalu penat aku mengigau bagai time tidur tuh.
Nasib dan nasib laa aku ta sleepwalking kan. Berdasarkan cerita membe aku mmg laa tak bole blah langsung time aku mengigau tuh.
Satu bilik gelakkan aku. Patut ke ? Ta patut betul. Kena laa faham shaff ni PENAT. heee :D
10.30 tidur 12.30 baru bgn. Haa, roomate lain sibuk basuh kaki basuh muka ondway nk tidur aku pulak baru nk celik terkebil-kebil cari buku cari kalkulator bagai sb nk study. Hwaa, teruk betul shaff ni.
Tapi mmg da biasa pn kan stay up stay up ni.
Time SPM dulu mmg burung hantu laa. Bila da kt UiTM ni je kalau tidur lambat mcm rasa ta patut je. Padahal kelas start kul 8.30 bukan mcm sekolah yg kul 7 da kena kena ade perhimpunan bagai.


Bukti yg aku betul-betul belajar. Haa, pening kepala kau belajar simple interest. Tade laa pening sgt pn. Senang je. Cehh, ayat nk bajet gila mcm kau super duper power MAT kan. Jgn nk riak sgt shaff. Huuu =="



Oke, aku mmg pening pn belajar MAT. Da la belajar atas katil. Katil da la bwh aircond. Da rupa org dlm pantang laa aku kan dgn sweater stokin bagai. Comfoter siap. Betul sejukk wokk. Akhirnya aku turun katil jugak.
Belajar kt meja kan senang shaff. Alaa, baru bgn tidur terus pegang file terus study. Mamai lagi time tu. Tu yg study atas katil pn jadi. Heee :)


.
..
....
........
............
.................
...........................
.................................
.......................................
...........................................


Korang mesti tertanya-tanya apa kaitan quiz MAT dgn tajuk lembu diatas ? haha.
Mmg takde kaitan. Actually malam semalam ada induction kolej then aku dapat group lembu. mboooo. Lembu bukan sebarang lembu. Ini lembu Lendu laa. hehe


Hasil kerja kumpulan lembu lendu. haha. Mmg ta laa aku yg buat benda alah ni semua.. Ni budak AD (Art Design) yg buat. Org seni laa katakan.

Okayh, aku bukan org seni. BUBYE :D

THANKS FOR READING

3 karut mengarut:

mr katok said...

pergh...mntg pe yg ko wat tu???cam taik lembu...wahahaha...

cik² iDORA said...

haha, kesian kao.
muka tu mmg ta boleh di blah. haha ;D

SHAFIQAH SHARMEEN said...

katok : tu laa lembu. tapi da tersalah buat. tayik lagi besar dr lembu. haha

dora : tawu pm. mmg ta bole blah pn. haha