Saya jelous T__T


Hwaa, saya jelous jelous jelous. Jelous tgk kawan blogger yg lain terkedek-kedek update belog.
Arggh, menci ah. Aku ta berkesempatan nk update sb terlalu busy ye minggu ni.
Ulangan : TERLALU busy.
Bukan je terrrrlalu busy malah terrrrlalu miskin.
Haiihh, kenapa laa kat UiTM Melaka ni tade CIMB. aku nk cucuk kad ni.
Hampehh betul.

Dan dan dan aku terrpaksa pantang cool blog sb betul2 tade duet. Hwaaaaa, sedih ta cerita aku ?
Ouh, lupa yg aku ada hutang korang video Song of the Sea tu kan.
Next entry ye sayang sayang cendana ku semua.
PROMISE!
Malam ni ta bole sb kena study MAT sb esok ade quiz. Wish me luck.
Oke, nk mandi dan
maghrib. BYE !


lawa kan castle belakang tu. Kt situ laa kitorang tgk Shrek 4D. sumpah besttttt wokk :D


THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

Syaz Shuk said...

yezza da lame tak komen sini. huahauhau :p
lek la babe. aku pon da berzaman tak update. haha

weyhh aku nak mintak tlg ko sumting nihh.
tlg aku hedit² hencek blog aku. ouhh blog aku jantan rupenye. hahaha.
tau² ..? :D

SHAFIQAH SHARMEEN said...

hwaa, bole bole. tapi aku hedit2 bila aku free heh ?
ehem ehem, blog kau jantan ?
bolee la kita satukan belog aku ngn blog jantan kau tu. HAHA