'___'

Aku nk hupdate tapi aku mengatuk. Bole gitu ?

Hwaa, serius mengantuk. Tidur semalam ntah jam berapa. Bgn pn pagi. Ahh, ada ke patut di hari yg indah lagi permai ini tetibe bole dikejut oleh akk MT ?
Patut ke patut ke ?
TIDAK PATUT !!


Hwaa, ada ke kitorang kena bgn sb kena cheer bg semangat utk Tun Merah main netball. Ahh, WhatTheFreak ??
Sejak bila pulak aku da tukar kerjaya kpd seorang cheerleader ?
Ouh, tidakk ! Tapi aku semangat. Yeahh yeahh, mari kita ke gelanggang.
Mari lihat Shaff menari terkinja-kinja Go Tun Merah go Tun Merah !
Auwww auwww !
Semangat mak I tgk netball. Main nye mmg tatawu pn. Janji I jerit Go Tun Merah !


We are Tun Merah, together we unite Hey !
We've just begun, Tun Merah is number one.
Stop, look, point, stare,
don't u ever dare compare red, white, gold
we're strong, loud and bold.

Up the beat ang bring the heat
say we are Tun Merah !

Ahhh, ta kuasa mak nk taip lagi. Panjang kot ! Da laa netball kalah. Ahh, menyampah.
Penat aku jerit sampai nk terkeluar anak tekak.



We are Tun Merah :)


Kan khusyuk tuu. Komain lagi shaff. Padahal tatawu pn main netball mcm mana. =="


Semangat semangat ! Yeahhhh ! Bella Rawk :D



*Aku nk tidur. Sory laa entry ta best. BYE !




THANKS FOR READING

0 karut mengarut: