Entry banyak tajuk

Entry banyak tajuk sebab rasa mcm nk cerita mcm2.
Kenapa shaff diwaktu yg lapang ni kau ta pegy bukak MAT ke buat latihan bagai. Bukak buku FAR ke buat soalan objektif so esok kau bole jumpa Pn. Zaleha dan check jawapan.
Kenapa mesti nk bukak facebook seterusnya kepada aktiviti m'update belog ?
Tlg jgn salahkan saya. Saya cuma laa manusia biasa yg tidak bisa lari kesalahan. Apa ke jadah yg aku mencarut nii ? ==''

Mari laa kita beramai2 menunding jari kepada meen dan dora. Kerana mereka aku terrrrrrrpaksa online sb terrrrrpaksa menunggu kezutaaannnn JAHAT dari mereka. Ahhh, menyampah tunggu lama2. Nk tunggu korang main ping pong dulu tunggu tgk kebudayaan kt dataran keris dulu. Ta ke berrjanggut aku nk tunggu korang ?
Kerana mereka laa aku online. Sila salahkan mereka berdua. hahahaha *ketawa kejam


NEXT ! Ahh, aku nk tukar bilik yg 1bilik 4 org tu bole ??
Ta pun tukar kolej pegy kolej Tun Puteri sb classmate aku ramai kt sana. Ta pn Tun Teja pn. Ahh, kenapa sejak sejak ni rasa mcm nk tukar bilik sgt ?
16 org beb roomate aku. Ta ke mcm2 ragam yg ada dalam bilik aku nih ? Ta ke kau rasa annoying gila bila ada satu dua ragam yg kau agak ta berkenan dihati ?
Ye, secara jujurnya aku mmg suka laa duduk bilik 1004 ni. Serius suka sebab :

1. Bilik ni ada 3 aircond dan aku BEBAS peluh ye kawan kawan. Tidur pun LENA dan confirm mcm ta nk bgn. Kalau tidur 10 minit pun mampu melelehkan air liur aku dan buat mcm2 peta kt bantal. Errkk, selekeh !
2. Roomate aku semua anak org kaya. HAHAHA. kaya dgn makanan. dan suka sgt makan dan menyebabkan aku rasa ahh, tidakk ! aku da gemuk ! Mana ke taknye, kolej dgn dekat dgn Syahbandar and Lineclear. confirm2 laa ta dapat nk tahan nafsu makan tu. Roomate aku mmg tiap2 hari order makanan kt line clear tu. Nak nak lagi malam. Lepas tu makan ramai-ramai. Part yg ta tahan tu bila aku ta order pn mknn tapi deorang 'shaff nk rasa ta ? Jom laa rasa sikit' Ha, part tu yg mmg rasa laa kan. tapi kalau da rasa mesti 'menyesal aku ta order tadi" =="
Bab makan kt bilik 1004 ni mmg best. Kalau hari selasa dgn khamis lagi tak bole blah sb ada pasar malam. Haaa, masing2 beli ta hengat dunia kan. Nak nak lagi keropok lekor. Beli byk lepas tu main offer offer. Aku da tentu laa nk. Kesannya, aku semakin tembab ye sekarang. Benci !
3. Part class pagi tu mmg tak perlu risau laa kalau ta bgn sb ramai yg bole tlg kejutkan. Tu pun kalau diorang tawu laa aku ada kelas pagi. Masalahnye sekarang aku hari hari ada klas pagi dan mmg muka aku jela menapak kt toilet tu tiap-tiap pagi. Heeeee -__-
4. Aku beruntung sb major roomate aku ialah dikalang org yg solehah.Alhamdulillah kerana mereka mampu membimbing aku ke jalan yg benar. HAHA. sungguh tidak bole blah. I mean, kalau subuh tu mmg ramai laa tlg kejutkan dan kadang2 tu aku je yg PEMALAS nak bgn. Then, kalau hari khamis kitorang baca yaasin ramai ramai. Puasa sunat/ganti ramai-ramai n bgn sahur pun ramai-ramai. Mmg meriah :)


Tu antara sbnye aku beruntung sb dapat bilik 1004 ni. Tapi tapi sebab yg rasa mcm nk tukar bilik. Tolong laa nk tukar bilik !


1. Ramai sgt dan keadaan confirm bising nk mampuss dan kdg2 tu ahh, annoyingnyeee !
2. Tidur malam lampu ta tutup. Apa ke jadahnya tidur terang terang. Bongok betul !
3.
aku bole laa dikatakan seorang yg pembersih. Bukan nk membangga ye tapi utk pengetahuan semua. Kalau seorang ada 4 pasang kasut cuba bayangkan kalau ada 16 orang ? Banyak ta kasut selipar sportshoes bagai ? Jenis letak dlam bilik sebab bilik groundfloor so kalau letak luar confirm laa hilang semua kasut roomate aku yg mahal2 belaka tu nanti. Masuk je bilik bukak je pintu confirm terus belambak kasut selipar2 depan tu. Ish, part tu mmg ta suka. Jenis masuk bilik main campak je kasut tu. Ta reti nk susun. Nanti muka aku laa yg nyusun nye. Penat laa aku tampal SILA SUSUN KASUT-KASUT ANDA besar besar dekat almari tu. Tapi masing-masing buat derkk je. Ish, menyampah nye ! Kalau ada laa sorang dua yg volunterr nk susun takpe jugak. Ni aku jugak. Balik balik aku jugak ! Aku ada 8 pasang kasut tapi tade 1 pun yg bersepah kenapa korang yg ada 4 pasang kasut tapi bole malas nk mampus kemas kasut tu ? Haihhh !
4. mcm point no 1 tadi. MEMEKAK ! Time belajar yg nyanyi mcm nk buat konsert ada yg ketawa mcm tgk raja lawak ada yg berborak mcm nk kasi satu uitm dengar pn ada. Mcm2 ada laa. Ta ke terrrganggu. Mmg laa aku pun bising tapi aku rasa bilik ni terrrrlalu bising dan aku mcm da bosan. Arghhh =="
5. Roomate ada 16 orang so ada mcm2 ragam. Ada laa sorang dua yg menyakitkan hati menyakitkan mata tapi apakan daya da 1 bilik. REDHA jelaaaaaa :(
6. Aku rasa kalau aku nk cakap sebabnye sampai entry ke 16 pn ta habess. Aku rasa da panjang sgt aku membebel dan aku rasa mcm eh eh, nk belajar laa. hehe


Kenapa sekarang baru teringat yg besok ada lab test AIS tapi aku bole update bole berbagai tajuk ? Ala, lab test je pun. Pejam mata pun aku bole buat. Haaa, riak sgt besok terkial-kial laa kau nk buat lab test tu. haha.

Oke, nk off. Eh silap silap. Dora n meen suruh online sampai aku tawu apa yg deorang nk buat kt aku. so, aku nk buat MAT sambil facebook-ing. Bole ?

BYE !




THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

SI PENDEK INI said...

ramai gler kott rumate kau. best ghamai2. aku satu bilik due org j. :(

lolitasinta said...

hahahak !!
lawak bley arj entry kw ne .
ttbe aq glax cgcowg at umaa ne .
hee ;DD
ta saba nee :DD