Hujung minggu dan perpustakaan

Hoyeahh, tak perlu garu-garu kepala dan bisik bisik dgn org sebelah tny betul ke shaff rajin pergi lib. tak perlu. nk tahu lebih lanjut mai laa dtg ka aku dan kita face to face. wahh, serius mcm gampang menyampah aku.


seronok laa pegy lib. kan tenang aman dan damai je kau nk belajar. kerja kau bole siap dlm 1 hari kalau buat dlm lib dan akan siap berhari2 kalau kau buat dlm bilik.
Haa, kt bilik tuh byk sgt dugaan dan godaan.
So, aku prefer lib dpd bilik. yeahh ! hujung minggu kali ni tidak laa membosankan pd aku kerana masa diisi dgn sebaik mungkin dan akan diamalkan pd minggu hadapan sehingga musim peperiksaan.

Awal pg sabtu je sudah dikejutkan oleh teman sekelas dan mengajak ke lib, Niat dihati mmg nk pergi kerana sudah difikirkan byk kali jika hujung minngu datang sahaja mesti laa akan mengular diatas katil dan online 27/7. sangat tidak sesuai pd masa sekarang kerana assingment telah bertimbun =="
*ayat mcm bangkai sb baru bgn tidur dan terus online.



da, aku nk pegy basuh baju sementara hari tgh panas hot hot mama !
lepas tuh pegy library lagi siapkan BEL !
CHOW bebeh :)



THANKS FOR READING

0 karut mengarut: