Petang yang indah

Ehem ehem, testing testing 1,2,3. testing testing.
Mengapa begini ? kepala ku bingung. bingung memikirkan diri ini. niat dihati ingin update belog tapi apakan daya ideaku tidak sebernas kalian semua.
Aku sangat berharap supaya aku mampu memilik idea sebernas kalian supaya aku menulis sebaik mungkin dan mampu menjadi yg terbaik antara yg terbaik. sudah 2 hari berlalu. berlalu begitu sahaja. sungguh cepat waktu berlalu. aku rasakan seperti baru sahaja bersahur untuk pertama kalinye diUiTM. tapi apakan daya tinggal sepuluh hari sahaja untuk menunaikan ibadat puasaku. masa berlalu begitu pantas tanpa menungguku. sudah 2bulan bergelar pelajar UiTM. apakah perkara terbaik yg telah aku lakukan sepanjang aku menjadi pelajar UiTM ? apakah apakah ? FIKIRKANLAH !

apa ke aku merepek dikala petang yang senja ini. baru bgn tidur terus buka lappy terus update belog padahal kepala sakit berdenyut-denyut. tapi bole je mengadap lappy buka facebook buka blog. cuba kalau sakit kepala kemudian disuruh membaca ataupun menyiapkan assingment. yg pasti engkau akan mengeluh dan merungut-rungut. betul kan ? baik engaku mengaku cepat sebelum aku bertukar menjadi hulk. paling tidak pun barney. eh, comel juga ye barney kerana warnanye yg sweet PURPLE :)

mood datang dan pergi. aku mula merepek. bahasa entah pape. ayat tunggang terbalik. apa aku kesah, belog aku. kalau kau tak suka sila JANGAN datang lagi ke shafysahrmynitusaya.blogspot.com. sudah laa. aku tidak mahu berbicara terlalu panjang. aku mahu bersiap dan ke bazaar untuk mencari sesuap nasi. perut ku mula berbunyi.

BYE :)

*baru perasan yang tajuk tade kena mengena dgn isi. apa aku kesa =="

THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

AthirahMedan said...

shaff memebebel potpet potpet. jom pegi bazar.

SHAFIQAH SHARMEEN said...

shaff buka di uitm. wahaha