Salam Ramadhan Al-Mubarak

Salam 1 Malaysia. Bersiaran kita secara langsung di makmal komputer 1 bersebelahan dengan coolblog di pagi hari yg lagi indah ini.. Cettt, ta tergoda pun dgn coolblog. hehe. Yeahh, tajuk berbagai-bagai mcm nk msk TV. Haihh, agak lambat ye nk buat entry salam ramadhan. Maap laa ye anak2 sekalian. Semalam mmg da niat nk update entry nih tapi apakan daya balik terawih terus kroohh kroohh. Heheh



Selamat berpuasa kepada semua reader saya. Alhamdulillah, saya bersyukur kerana saya berpeluang bertemu kembali ramadhan untuk kali ini tapi nun jauh dari keluarga kerana terpaksa menunaikan tanggungjawab sebagai seorang pelajar UiTM. *Tape2, seminggu nk raya bole balik. Hooreyyyy !



oke, bak datang balik mood tadi. ehem ehem, saya berazam tahun nih saya dapat menunaikan ibadat puasa saya dengan penuh keikhlasan dan berpeluang menunaikan solat terawih walaupun 8 je dan dapat melaksanakan segala ibadat sunat seperti bla bla bla.
Saya harap anda dan anda begitu juga dan jangan ponteng puasa ye :P


Oke oke, tengah belajar microsoft excel bagai nih. Penat main jengah jengah ngn lecturer kalau kalau terkantoi ke aku tengah berblogging. Pheuuuww !

Sekian, wassalam :)




THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

Keyrana said...

microsoft excel pun kene ade org ajar ke? haha

salam ramadhan :)

aNis aMirAh said...

rinduuuu nak ucap SBP!