entah laa. saya pn tak tahu.

Harini nampak dia lagi. kt tempat yg sama mcm saya nampak dia semalam. dlm keadaan yg sama juga. ta berubah.
tapi entah laa. kenapa saya rasa perasaan saya nampak dia sekarang ta sama mcm saya nampak dia sebelum2 nih. errkk, sudah tiada perasaan lagikah aku terhadap dia ?
mungkin juga. mungkin kerana sudah putus asa terhadap diri sendiri kerana sering kali aku teruja melihat dia. adakah dia juga teruja melihat aku ? TIDAK laa sama sekali kerana dia mungkin tidak menyedari kehadiran aku pun. bukan mungkin tetapi mmg tidak menyedarinya pun. Hampa =="


sudah laa. lupakan saja si dia. mungkin kau perlu sedar yg kau bukan laa sapa-sapa pun dalam hidup dia. Kau teruja melihat dia sedangkan dia teruja melihat perempuan lain yg menjadi pujaannya. Kecewa =__="
Kau teruja m'stalker page dia sedangkan dia ta sedar pun yg kau adalah salah seorang dpd friendlist dia. Hwaaa, rasa nk terjun tasik sekarang jugak.


Huahuahua, kenapa jiwang semacam nih? jiwang 14 karat. da bole pegy rendam clorox sekarang biar kasi hilang semua karat2 nih. menyampah ta suka. T__T


Oke, sekarang saya mahu pergi koperasi dan beli clorox. mahu rendam hati saya nih kasi hilang semua karat. sementara tunggu hati ni direndam saya mahu tidur. mahu menenangkan minda dan merehatkan perut yg sedang penuh. uppss, kantoi ta puasa =="

BYE.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: