Selamat Hari Raya dan Semoga Berkekalan hingga ke ke jinjang pelamin

Assalamualaikum semua :)
Yg pasti lagi sure masa aku update nih korang semua da tidur kan. Ye, aku tawu. masing2 penat sb penat beraya dari 1 rumah ke rumah sb nk collect duet raya kan ? Ha, jgn tipu laa. aku pun sama mcm tuh jugak. oke oke, igin saya ucapkan Selamat Eidulfitri kepada para muslimin dan muslimat sekalian. Beraya laa kita secara bersederhana dan ingat laa kepada mereka yg sudah tiada. sob sob sob. apesal mood tiba2 jadi sayu nih.

Haa, mesti masing2 bukak dashboard tgk tajuk ha ? Semoga Berkekalan hingga ke jinjang pelamin ? Sape sape ? Ha, tuu laa suruh baca belog shaff utk makumat lanjut. Tatawu kan kan ? Meh meh laa kita gossip na. Tawu laa bukan bulan puasa lagi da. komain tgh malam ajak gossip. Hek hek hek ! kita tgk gambar terus laa ye. Nty aku cerita takde bukti korang tak percaya. Meh meh aku tunjuk cincin tunang. Haaa, Shaff da tunang. jeng jeng jeng. Tunang pd raya pertama. Percaya tak percaya tak ?

Haa, tgk tuh kt jari I tuh. cincin emas I tuh. Bukti tu buktiii !


Haa, tgk tuh. Tgk laa kt jari I tuh. Cincin emas 14 karat tuh. Jgn memain you. Raya pertama dpr cincin emas terus. Aku tak suka ponn gambar nih. mcm gampang jee tapi ni jela yg cincin tuh jelas kelihatan. Nak kasi korang percaya punya pasal kan. Hehe


Ha, kang kata aku tak tunjuk bakal suami. Nih nih mat jambu sebelah nih laa dia sepupu I bukan bakal suami. nk mampuihhh ka aku tunang ? Aku acah jee. Tak tak, memain je. saje kasi gempak hot story bagai raya2 nih kan. bukan selalu. hehe, ampun ampun !

*FYI : cincin emas tuh merupakan cincin tunang mak aku dgn arwah ayah aku dulu. Ha, lama tak lama kan cincin tuh. Aku pakai laa buat raya nih kasi ada lip lap lip lap sikit. Then, mak aku ckp kalau org tgk aku mesti org ingat aku da tunang sb da ade cincin emas kt jari tuh. Haa, maka bermulaa segala dajalku. kehkehkeh, Maaf kpd yg terpedaya nak nak lagi Meen dan Azuan. Wawawa, sumpah tak buat lagi. PEACE yaw :D



Tukar balik tukar balik. Bak datang sini mood raya. Apa nih cite tunang2. Belajar pun baru part 1 bukan main nk tunang. gatal betull. HEHE.


pagi pagi raya perut meragam. Mengenget laa tu sb tiba2 pagi mcm nih mkn rendang ketupat bagai. Amek gambar pon da pgg perut. Act, gambar ini tak disengajakan tapi aku tgk mcm comel jee. Lepas nih snap gambar semua pgg perut laa ye. bole ? HAHA


Yeahhh, madam besar kita ye. Kelihatan begitu berseri2 di pagi raya. Makan di Istana Sultan Johor siap. Haa, sultan raya Muar kan. Aku and family pon lepas bergambar di studio terus je ke Istana. Kononnye nk tgk sultan tapi hampehh sultan tade. Ampun Tuanku.



Meet my cousins and my grandma. Ha, bukan ni je cousin aku. Ramai lagi. Tapi ni je yg adoo. Yg lain berada dilokasi yg berberza. tak dapekk laa den nk nolong aii. Warna-warni di aidilfitri betul.


ha, act tade gambar da. Gambar yg berkenaan da msk fb so, ta kan aku nk repeat balik gambar yg sama msk blog kan. tak kuasa ah. Meet my best sistah Shazlyn.


oke, lain gambar akan diupload di lain hari dilain entry. Ibuku sudah bising suruh tidur. Selamat Hari Raya again. Maaf kan segala salah silap atau kata-kata yg mungkin telah menyinggung perasaan mereka yg membaca blog aku ni. Maaf ye ? kosongkosong ye ? Peace :)


BYE.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: