Bersatu kembali.

Hai hai semua. Taip entry nih sambil tersenyum sampai ke telinga. Sedang gembira sedang bahagia. Haipppp, jgn tny kenapa. Harini keluar lagi ke Bandaraya Melaka. Mana lagi nk pergi kan. Bahagia lah pergi bersama yg tersayangss. ('s' tandanya banyak) Ramai lah sayang-sayang aku tuh. Cehh. Hangout bersama yg tersayang sebagai tanda treasurue hunt kitorang yg dapat no 9 dpd 20 group tuh kan.

Err, taktahu bila masa aku treasure hunt? Alaa, dah 3 bulan dah benda alah tuh. Tapi ni lah baru nk keluar sama2 celebrate. Gila dah lama baru kau nk celebrate. Org pun dah tak ingat. Kalau tny lect yg handle Treasure hunt tuh pun mesti dia pun dah tak ingat. hahaha. Oke, bagi sesiapa yg ketinggalan pasal treasure hunt tuh meh klik sini.

Dah baca dah ? Haa, aku tahu ada yg tak baca. Saje aku buat rajin kasi link kt situ. Mereka bertiga buat saya happy sgt. Eh, bukan 4 orang ke ? 3 ke 4? Tak tahu tak tahu. Firstly nk ckp thx sgt dekat parents Meen sb ambil dan hantar kitorang kannn. Aaaa, duit dah jimat tang tambang pergi balik. Tang makan pun jimat sb ada org belanja. Tang mana lagi jimat?


Okeh, taktahu nk cakap apa lagi. Jom layan gambar.



Anak beranak. Yg paling besar tuh yg paling bongsu sekali. Err, tak sedap ckp yg paling besar. Yg paling tinggi. Ehem ehem. Yg tengah Lovey Dovey Mommy and yg shawl biru belang mcm tiru aku tuh akk tiri aku. Tiri sb dia jahat dan kejam. Huahua



Berbaju merah ialah Hajar. Dah pakai wedges pun pendek jugakkk. lalala :)



Ye, Dora mmg lagi tinggi dari aku.


Yg benar-benar ye. Tadi tipu semata-mata tidak kena mengena antara yg hidup ataupun mati. Yg pendek-pendek nih mmg suka nk berlagak tinggi. hakhakhak!


Aku tahu dia sayang aku. Cehhh.


Ni aku suka.


Dia tiru aku. Tgk shawl lebih kurang je.



Dia tiru aku lagi. haha


Mak dan akk tiri. Meen dan Dora.



Aktiviti mereka bertiga semasa ketiadaan aku. Tak jeles tak jeles.
*Jeles tang gambar yg bawah tuh. =="



We love you Meen.


Eh, comel yg shawl biru belang-belang tuh kan. Tak, bukan yg pendek tuh. Tp yg tinggi sebelah kanan tuh. HAHA


Suka 2 gambar nih sb yg tukang snap tuh 'alahai, comelnya' Heheh


K.A.M.I


Baiklah anak-anak sekalian. Sampai disini saja entry sy utk hari ini. Nk tgk byk yg lagi byk sila jenguk fb sy. Oh, tuh pun siapa yg ada dlm friendlist aku jelah kan. Yg tak add tuh harap maaf lah ye. Aku mmg tak approve request yg tak dikenali. Kalau kenal aku sila lah hantar msg di inbox ye anak-anak. Dan dan gambar seterusnya jgn sesekali cuba dirumah. Bahaya.





DON'T TRY THIS AT HOME. HAHAHA


*mak aku cakap big apple tak halal. So, beware guys!
Lepas nih tak makan lagi. Yg atas adalah yg terakhirrrrrrrr!



Siapa ni siapa ni? Ntah, tak tahu tak tahu. haha
p/s: I Love You syg.

BYE.






THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

lolitasinta said...

wahhhh !!
sygg u keww ?? hee .

SHAFIQAH SHARMEEN said...

ahhh, mesti lahh. hehe