A place called home.

yeahh, seronok nye balik rumah. you know what. semalam aku balik naik bus dan rasa lepas ni tak nak balik naik bus lagi ! Ciss, da laa smlm tidur 2 jam je sb nk skor utk quiz MAT. nasib dpt jawab dgn jayanye. Then balik je bilik terus berkemas. cett, gila betul lahh ! aku jln dr kolej ke bustop uitm depan tuh da berfeluhh feluhh. panas gila kot. tunggu bus maraliner lg tak payah cerita. lambat nk mampuihh. penat aku. Lepas tuh dlm bus roaller coaster a.k.a gedek gedek tuh aku bole terrlentok-lentok sb mengantuk sgt. kepala sampai nk keluar tingkap dahh. mmg memalukan tp takpe lahh. penat yg terrlampau.


Sampai MC around 2 mcm tuh tapi dpt bus pukul 4. Haa, mmg menapak laa kt situ. bukan menapak je. bak kata mak aku bole ukur MC tuh. da laa pusing satu MC tuh angkut beg lappy yg mcm berat gila je smlm. Aku rasa bahu aku boleh patah. serious penat. Malam jam 9.30 malam aku msk bilik dan teruss krohhhh tak sedar kan diri. Pukul 11.30 td bgn. Ha, hambekk kau. lama aku tak tidur mcm tuh. Tu laa nikmatnye blk rmah. bole tidur selena-lenanya. hehe. Bgn2 tidur je atas meja da ada soto. apa lg bedal laa. Lapar dr semalam aku simpan sampai pg td. mmg gig laa perut aku.

Now mengadap lappy sambil tgk tv sambil msg2 dgn kwn lama. Nikmat duduk rumah mmg tak terkata. Dan Isnin ni pelbagai test quiz da menunggu. yeahhh hambek kau! pdn muka.
So, mari bersenang-lenang utk 2hari ni.

BYE.

THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

SHAFIQAH SHARMEEN said...

lalala

aNis aMirAh said...

ni mesti kau cuba letak komen kan? hahahaha.