Sekarang sy dah tak punya apa-apa. NOTHING!

Sekarang sy nothing. ZERO. takde apa-apa lg dah. Kalau org nk colek sy pon kena fikir byk kali. Mmg takde apa-apa yg berharga pn pd aku. cett, apa ntah mengarut nih. apa tak berharga pulak. kerana diriku begitu berharga. cewahh. Minggu ni takde lappy. balik uitm ta bawak lappy pon. Bukan ada BB pon nk online. Baik laa aku letak kt rumah je kan. Hehh, sebenarnya lappy kena virus apa ke jadahnye ntah. So, tinggalkan kt rumah lepas tuh nty mama hantar repair lahh.

Sekarang kena baik-baik je dgn Nurul sb dgn dia jelahh aku bole buat muka lima posen lepas tuh mintak pinjam lappy dgn beruk. ehehe. Minggu ni mcm busy je. ada test quiz presentation laa apa mcm2 lahh. Kalau ada lappy nty mesti mcm terrrgoda je kan. Aku ni bukan boleh percaya sgt. Semangat belajar tuh kejap je. Kalau ngadap fesbuk mmg kalah laa. Tak pandang dah buku tebal-tebal atas meja tuh. hehe.

Aku baru perasan yg sekarang entry byk takde gambar. Boring dah aku tgk. Tapi apa boleh buat. Lappy aku takde. Kalau online pakai lappy aku berlambak lah gambar kan. Ni pakai lappy org nk letak gambar apa je. Lepas tuh gambar semua mmg takde motif. Baik tayah letak kan. Da, sebenarnya tatawu nk ckp apa dah. Nk off lahh. Study lg bgs sb rabu ni quiz. wish me luck people :)

BYE.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: