Bila orang tengah angau.

Hai kawan,

Harini aku nak kasi korang tanda-tanda angau. Ini bukan langau ke lalat ke nyamuk BUKAN. Ada sesiapa kat sini yang tengah angau? Ehehe dulu aku boleh dikatakan tengah angau. DULU aa. Bukan sekarang. Seronok angau-angau ni. Yelah kita suka dia tapi dia tak tahu kita suka dia. *psstt syok sendiri lah wey. Tapi takpe. Well bila keadaan mcm ni. Semuanya indah. Cewahh kau tengok dia lawa cantik kacak bergaya semua ada kat orang yg kau minat tu kan. Dialah segalanya. Cewahh XD

Act entry ni khas utk kawan aku. Semalam sedap syok online dia IM aku and then dia story yang dia suka sorang budak tu. Ala budak tu. Comel-comel aje. Sweet je aku tengok. Phewiitt. Err tiba-tiba dia suruh aku update blog pasal angau. Cehh tahu lah orang tengah angau kan. Tidur pun sampai termimpi Y****. Ye tak? Tapi thanks. Kau bagi aku idea nak hupdate blog tehee.


Aku tahu kau tengah tersengih kawan. HAHA.


Okay, tak nak cakap banyak. Bawah ni aku bagi 10 tanda orang angau. SEPULOH okay. Banyak tuh. haha.


1. BERDEBAR
Well, ini biasa lah. Katakan korang minat someone yang mungkin satu sekolah satu universiti satu tempat kerja, pasti pasti lah kalau terserempak tu rasa berdebar kan. Macam nak terkeluar lah jantung ni. Takut takut orang yg kita suka tu pandang kita kan. Halamak, kalau pandang lagi tak tentu arah lah kan. haha

2. SUSAH NAK TIDUR
Cewah bukan main susah nak tidur. Sebelum tidur tu mesti golek-golek atas katil lepas tu peluk bantak lepas tu kau sengih-sengih sorang. HAHA. Biasa tu biasa sangat dah! Mmg tak boleh tidur lah kalau asyik ingatkan siDia tu kan. Kalau tidur confirm confirm masuk mimpi. Pastu bangun pagi terus senyum sorang-sorang. Apa kes (?) haha

3. AMBIL BERAT.
Wah ambil berat i tell you! I mean mcm semua benda yang dia buat kau nak tahu. Dia duduk mana kelas apa kawan dgn siapa apa nama panggilan. SEMUA lah. Okay yang ini aku mengaku. Dulu aku ada lah minat sorang mamat ni. Habis semua maklumat peribadi dia aku tahu. Hey, I'm-shy=to talk haa. haha. Pantang kalau ada orang cakap pasal Dia. Mesti dan harus dengar dan ambil tahu. Phewitt :)



4. CEMBURU.
Haa ini biasa. Yang ini mmg lah. Kalau dah suka tahap gaban kepala botak kan. Kau tengok dia wall to wall dengan lelaki/perempuan lain lepas tuh mcm manja-manja sikit. Mesti naik je hangen kau kan. Takpun kau tengok dia selalu lunch dengan mamat/minah mana-mana ntah. Err, susah aku nak gambarkan perasaan masa tu. Tapi aku pernah alaminya. Ye tak Meen? HAHA.

5. GELISAH.
Yang ini kalau dah satu tempat belajar satu tempat kerja mmg hari-hari kau nak cari lah dia. Terserempak kejap dapat tengok muka dia yang lawa hensem tu sekejap pun jadi lah. Alahai gila angau kau kan. haha. Kalau dah dua tiga hari tak terserempak mesti gelisah semacam. Peh baru terserempak je tu. Belum jumpa lagi. Hihi.


Hekhek, comelnya. *wink wink wink

Oh cukup lah setakat itu sahaja. Banyak cantik kau nak banyak. Kang panjang berjela entry aku. Tak kuasa mak. 5 dah lah. Korang angau korang tahu lah korang mcm mana kan. Tak payah aku cakap hupdate entry bagai pun korang tahu kan. Tapi ini cuma untuk berkongsi dan khas untuk KAU! Hihi. End.


BYE.




THANKS FOR READING

1 karut mengarut:

lolitasinta said...

wahhh .
kap jee laa awk ngah cbuk berahngau an chunk !! hehehek