Blogwalking.


Hello Guys, Selamat Malam semua.

Even cuti aku takde buat apa-apa pun. Kerja pun tidak, tapi aku masih tidak tahu mengapa mood utk berblogging itu masih tidak ada dalam diri aku. Oh mungkin sekali kekeringan idea. Duduk rumah menghabiskan biskut dan coklat, apa jelah idea yang aku ada untuk story mory dengan korang semua kan. Lain lah kalau hang out kejap dgn kawan-kawan ke. Pergi holiday dgn family dekat Paris ke Eropah ke. Yelah aku boleh update 3kali sehari kan. =.=

Perkara yang paling menyeronokkan cuti kali ni ialah online dan tengok TV. Apa lagi nyah yang paling seronok. Itu aje lah. Paling seronok bila merayau-rayau ke blog yang superb best. Mmg dari mula sampai habis lah aku baca. Sakit jugak lah mata aku. Tapi hobi kan. Hobi baru. cehhh.

Aku lagi suka bila blog mmg dah best lepas tuh tuan empunya pulak lawa comel cantik. Boleh meleleh air liur derr kalau tatap lama-lama. Aku mmg suka lah tengok minah yang cun-cun kat luar sana. Halamak, kalau aku lelaki mmg dah lama jadi girlfie aku. Blog-blog feveret macam Fatin Liyana, Ailyl Rozana, Fida Aishah, Irine, Hanis Zalikha, Mira Uttika and Cik Nadia Bayu mmg menjadi pujaan hatiku lahhh. Tengok link tepi dalam blog aku ni pun diorang tersenarai dalam KAU ILHAMKU.

Aku mmg tak follow ramai orang sebab aku malas nak sesak-sesakkan blog following aku. Yang atas-atas nih mmg aku sentiasa follow. Bukan follow je, aku dah baca dari mula-mula lagi lah. Biasa lah aktiviti dikala kebosanan. Diorang pun semua berbakat lawa cantik bla bla mmg seronok jelah follow belog dieorang. Sedap pulak cuci mata kan.

Klik untuk tumbesaran secara mendadak. Aku mmg suka kalau blogger yang aku follow letak butang like. Mmg tanpa segan silu dan pemalunya aku klik.


Semalam, mmg bosan tahap gaban lah kan. Aku duk sibuk bukak blog orang. Fewitt usha awek cun lah sampai fening kepala lah kan. Then terjumpa sorang awek cun lah hoii. Nisa Aminullah. Terjumpa dan terus suka. Terus FOLLOW. Style lah wa cakap sama lu.


Kan aku dah cakap aku suka butang like. Itu bukti aku suka.

Aku suka blogwalking tapi aku mmg tak meninggalkan sedikit kesan atau apa-apa comment pun dekat blog orang tu. Kecuali butang like. HAHA. Aku tak tahu kenapa tapi mmg tak lah. Kalau-kalau dtg angin tak betul aku, baru aku tinggal jejak kat shoutbox diorang. Itupun kalau ada! Comment mmg jarang sekali. Even blog kawan aku sendiri. Tengok mood lah kan. Hehe.

BTW, bukan blog perempuan je yang aku usha. Hello aku bukan lesbian okay! Ada lah jugak mamat seorang dua yang aku follow macam Khairul, Aizul, AliffCullen. Halamak, aku paling suka Khairul lah kan. Ayat dia mmg sentap habis dgn perempuan. Mmg aku suka. 10/10 aku kasi untuk Mr K ni. Aizul ni pulak aku lebih suka pada gambar-gambar dia. Gambargrapher lah mamat sorang ni. AliffCullen ni sempoi je. Budak Sarawak. Aku suka penulisan dia.

Itu sahaja untuk harini. Oh lupa, aku mmg tak minat nak buka blog yang guna shortform ala-ala kita tengah msg kan (aq, kaw, nan, saia, uwh, ney dll). Watafak, sumpa benci gila!

BYE.



THANKS FOR READING

0 karut mengarut: