Jom terjah.

Nahh, tajuk mcm iklan melodi. miahaha. Mari mari kita terjah apa yg si Shaff duk sibuk buat dgn bilik dia satu hari nih. Oii, mood gua tengah rajin siod. Lu jgn main main lah. Tgk kaki lahh wey. Wa kalau betul-betul rajin cam gini lah dia. Habis semua habuk dia sedut pakai vacuum. Nyah kau habuk nyah kau dari bilik aku. Dah sedap kau menternak anak-anak habuk cucu-cucu habuk dlm bilik aku selama 4 bulan nih kan. Sekarang kau sila berambus dari bilik aku. Geli tawuk! (emosi kejap)

Balik dari UiTM Selasa haritu bilik mmg dah macam kapal pecah dah. Biasa lah kan. Aku tinggalkan kt adik n akak aku. Habis dia lenjannye katil aku. Adik aku pulak menyepahkan almari eh macam almari tuh mmg ada baju kau sorang je. Ggrr agak sakit jiwa bila aku balik rumah dgn barang-barang yg banyak dari Melaka then sampai bilik keadaannya masyaallah. Den sobarr jelahhh! Balik mmg sumbat je barang-barang aku ntah mana-mana. Penat n tak larat aku nk kemas. Rabunya mmg mood nk mengemas tuh tak mari lagi plus aku pun kena tolong ayah aku sikit semalam so mmg tidaklahhh aku nk kemas bilik.

Harini pulak bangun pun agak lambat. Mak akak aku kejut mmg aku buat dek je. Aku mmg tak nak paksa bgn sebab aku tengah cari-cari mood mengemas aku. Lek je kena jerit dgn mak aku. Lek luuuu! Aku dapat je mood mengemas tuh terus je bangun dan mengemas tanpa menghiraukan keadaan sekeliling dan keadaan aku sendiri (tak mandi lagi). Start betul tepat pukul 12 tengahari dan siap jam 6 petang. Niat nk potong rambut pun terpaksa ditunda sebab dgn keadaan aku yg tak mandi lagi mmg tak lahhh kan.

Oke oke aku tawu aku dah meraban banyak. Jom jom kita terjah bilik aku meh. Pehh aku nk tutup muka malu kejap. Malu siod bilik aku sepah wuwuwuw =.=


Firstly, kalau nk kemas kena pasang lagu. Lagu yg penting supaya tidak bosan ye anak-anak. Boleh melalak memekak dan test sikit suara nih kann. Practice nk masuk jgn lupa lirik pun bolehhh.


Sebelum. Masyaallah.

Selepas. Hwaa, boleh jadik calon menantu yg baik. Haha


Sebelum. Miahaha bersepah. Tutup muka sekarang malu = =


Tadaaa! Kemas kemas. BAGUS!. Bakul baju kotor jgn tengok! abaikan saja. Part ni mmg untuk baju-baju ayah aku je. Heh, kau tengok ah dia letak kemeja baju melayu semua kt sini. Bilik aku dah lah kecik. Takpe takpe. wuwuw T__T


Lek ah. Katil baru bangun tidur kan. Macam tak biasa lah korang nih. hehe


Wahh striking you colour! Aku cari cadar aku colour pink mana ntah hilang geram betul lah. Haihhh.


Lap lap piala-piala aku nih. Eh piala adik aku sekali. Ni je yg ada. Yg lain dah hilang. ngah ngah! Adik aku banyak piala pasal akademik. Aku banyak pasal olahraga. Eh, siapa ckp aku tak pandai? Saje aku kasi chance org lain dapat piala akademik. haha = =''


Maddle-maddle aku. Pehh lama dah siod tak olahraga. Rindu nk lumba lari. Feberet ohh main lumba lari. Dulu boleh ah main 800 meter kan badan pun kecik lagi kan. Sekarang badan dah besar mcm giant nk lari 100 meter pun kau terkedek-kedek Shaff. Hwaa = ="


Nahh, kotak kecil tapi bermakna. Dalam beg comel colour biru tuh aku simpan semua surat yg org penah bg dekat aku. Tak kira lah lelaki ke perempuan ke separuh separuh ke. EH? Yg lagi satu tu aku simpan kertas2 coklat yg semua orang penah bagi dekat aku. Ohh sweet kan? Aku mmg suka simpan benda-benda mcm nih even kertas coklat sekalipun.


Hoyeahhh surat dari peminat. Aku baca balik tadi. wuwuw keluar air mata kejap. Surat raya ada surat cinta ada surat apa lagi ntah. Mcm2 ada. Yg takde surat nikah je. EH? :)


Aku suka perfume. Ni semua banyak yg dah habis. Ada yg murah ada yg mahal. Ada yg beli kt avon je ada yg org bagi ada yg sepuloh hengget. Eh, macam2. Aku simpan even kau dah kosong kan. Mahal-mahal aku beli tak kan nk buang plak botolnye. Tu pun ada lagi dalam kotak yg aku tak keluarkan. Aku suka Estee Lauder, Gucci Envy Me, Dior n bla bla bla. Bau Aku paling tak suka Mariah Carey yg botol purple tuh. Pehh bau kau kan!


Tadaaa segala jam milik aku. Banyak sangat tak tahu pakai mana. Eh, jam adalah aksesori penting aku. Tak kira dimana sekalipun. Paling lama jam Baby G. Aku pakai since standard 6 lagi. Casio jam pertama aku dapat masa bufday yg ke 16. Auww auww. Seiko dapat before msuk UiTM. Aries Gold yg kecik colour coklat tuh mak aku kasi kot. Lupa dahhh. Adidas tuh jam pertama ayah aku kasi before kahwin dgn mak aku. So sweet :)


Oke dah. Banyak dah barang-barang aku tunjuk kt korang. Sekadar berkongsi dan suka-suka. Kata aku dekat Meen menulis untuk kepuasan. Kan Meen? Sila setuju sekarang. Internet lembap tapi aku berjaya update. Yeahhhhhh!

BYE.









THANKS FOR READING

0 karut mengarut: