Thanks to Amalina Rafe

Hello peeps.

Again and again. Korang kalau tengok tajuk Thanks to siapa siapa TAG lah tu tak lain tak bukan. Award pulak dah kali ni. Takpe, a million thanks to Amalina Rafe. Aaa tak baik sgt pun dgn dia. Tapi alam maya mendekatkan lagi jurang yg ada antara kami. Paham? Aku pun tak faham.


1) berikansatu nickname utuk pemberi award ini
err apaa amal? candy. sebab kau mcm gula-gula (?) HAHA

2) ucapan untuk pemberi award.
Thanks again friend :)

3) berikan 6 artis yang korang minat.
Bruno Mars! *dgn terujanya aku menaip. haha
Justin Timberlake.
Lisa Suriani.
Scha Al-yahya *Awan Dania. err tetibe.
Scarlet Johansson
Taylor Swift.
Maher Zain *suka hati mak bafak aku tambah lagi satu. HAHA

4) berikn award ini kepda 10 blogger
err byk sangat. Kenapa tak cukupkan 20 je.
Idora Lovet Dovey.
Meen Lovey Dovey.
Anis Amirah Lovey Dovey
Fatin Taha Lovey Dovey.

BYE.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: