Aku TERtengok lepas tuh terus TERsuka. Mcm mana nih?

Eh hai!

Duhh dua tiga hari lepas aku tertengok korean drama kat 8TV. Err, mcm best je. Lepas tu mcm 'apesal mcm pernah tengok je cite nih'. Then kawan adik aku lepak kat rumah aku sehari dua. Boleh pulak bawak VCD korean drama yg aku tengok tu. Dah alang-alang dia bawak baik aku tengok ye tak. Bila dah tengok kan dah tersuka. Haihh.

Dah dua tiga hari, kawan adik aku blah. Err blah dgn VCD2 sekali dia angkut. Err mmg lah. VCD dia kan. Aku dah lahh tertengok sampai episod 5. Takkan nak biar tergantung mcm tu je. Eh tak boleh jadi ni. Nak pinjam Meen kena tunggu naik cuti. Naik cuti lagi seminggu. Eh tak boleh jadi ni.

Last last menapak pergi kedai VCD cari CD He's beautiful. Sigh. first time aku laburkan duit aku kat CD korea. Hurr mcm tak percaya. Tapi mmg dah masyuk habis dgn korea nih. Hensem jgn cite. Tarik-tarik rambut aku dgn adik aku. Babak yg sweet jgn cite lahh. Mcm minah senget dah agaknya. Nasib baik kat rumah sendiri. Hehe.

Pelakon He's beautiful. Aku suka yg baju hitam tu. Tapi yg baju hijau pun aku suka. Eh yg baju merah pun suka jugak. Ahh suka semua! Tamak!


Ni hero dia. Apa nama dia Jang guen Suk. Aaa mcm gitu lah gayanye.

Yang ni mmg tak tahan. Gugur jantung derr. Handsomenye dia senyum mcm tuh. Huaaa.
Dlm cite ni dia ego gila nak mampus. Aku rasa nak jumpa dia nak ckp apesal kau ego sangat ha? Kau tahu tak kau handsome? HAHA.


Ni Yong Hwa. Err gitu lah gamaknye. Yg ni lah aku duk rebut main tarik-tarik rambut dgn adik aku. Hihi. Cool doe. Mana tak tergugat.


Fuh fuh fuh, menitik peluh tengok gambar ni. Masa babak nih Yong Hwa ni mmg hensem gila babas. Dalam cite ni aku tengok dia cool je. Takde nak marah-marah mcm Tae-kyung gila tuh. Kalau dapat bf mcm dia kan, time tuh jugak aku ajak kahwin. HAHA.


Ni Go Mi Nam(nama watak). Ahh aku taktahu real name dia. Lantak ah aku mana layan korea sebelum nih. Tapi dia jadi perempuan cantik, jadi laki pun comel. Tangkap leleh!


Ni Jeremi (nama watak). Pun taktahu real name jugak. Dia ni comel doe. Periang gila. Aku adore ah dgn watak dia dlm cite nih.


Wahhh, part ni aku ngn adik aku mmg mcm minah senget. Si Go Mi Nam tu cun Si Shin-woo pun hensem. Pehh mmg ngam ngam choi lahh!

Dah dah, lagi banyak gambar lagi gila aku nanti. Eh, tak pernah okay aku nak search kat google pasal korean bagai ni. TAK PERNAH! Tapi kali ni mmg ahh. Aduhh, jatuh cintah sudahh.




THANKS FOR READING

3 karut mengarut:

ceritakami said...

best giler cter nie .
nk2 time tae kyung panggil nme " Go Mi Nam " hehe
nada nye cool je , :)
spe yg tgk msti jatuh hati !
cte & lagu korea mmg best .
:D

SHAFIQAH SHARMEEN said...

haaa kau tawu takpe. 'Go Mi Nam'.
pehh cool habis. haha

sharmeen reduan said...

haha. like like like.

meh aku briefing sikit.

Go Mi Nam : Park Shin Hye
Hwang Tae Kyung : Jang Geun Suk
Shin Woo : Jung YongHwa (CNBLUE)
Jeremy: Lee Hong Ki (FT Island)