Kenapa mesti takde?


Kiokk betul bila bukak edit post dah takde dah semua entry2 spare part aku. Cis! Punya lah tak banyak sparepart entry yg aku buat. Ingat boleh lah aku bukak edit post lepas tu terus publish je. Senang dah kerja aku. Lepas tuh boleh terus off and pack barang-barang aku. Bilik dah laa tunggang langgang ni. Dengan mentol terbakarnye. Mmg online dlm gelap jelah. Rupa org tak bayar bil letrik.

Tadi jumpa kawan. Ingat takde dah entry sparepart boleh lah update pasal petang tadi. Tapi hampeh hampa tak dapat hamper gambar semua kat camera kawan aku. Alaa org skang hp mahal-mahal mana dah nak amik gambar pakai hp cikai aku lagi. Tunggu ah aku angkut DSLR jumpa korang. Aku tak nak tengok sorang pun amik gambar pakai hp. hikhikhik.



Dah nanti aku update ye pasal petang tadi. Takde gambar takbest. Aku nak kemas barang ni. Eh harini hari terakhir utk tahun 2010. OMG, BYEBYE 2010. Hai hai 2011.

Happy New Year!

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: