Perfect saturday.

Hello my lovely peeps.

Orang selalu cakap kalau nak jumpa ke nak buat itu ini ke jangan plan sangat. Jangan eksaited sangat plan gedebak gedebuk untuk tu semua sebab bila sampai masanya nanti mesti ada je yg menghalang lepas tu terus tak jadi. Orang selalu cakap ke aku yg rasa mcm tu? Aku yg rasa mcm tu kot. Tapi selalunya betul lah sebab selalu jadi kat aku.

Dalam bulan 11, kawan-kawan sekolah semua dah heboh pasal wedding akak kepada kawan aku ni Nabiha. Hailaa, datang tgk pengantin sekali jumpa kawan-kawan lama. All in one katanye. Nak kumpul semua sekali dalam satu masa sekarang mmg lah susah sebab masing-masing dah sambung belajar. Tempat lain-lain. Cuti lain-lain. Tapi kali ni ramai yg join. Cuma satu dua orang yg tak dapat join. Takpe, next time okay.

Em, masa mula kepoh pasal wedding akak biha ni aku berlagak biasa. Taknak eksaited sgt nanti takut tak dapat lampu hijau dr mak aku ke kan. So cool je dulu. Nasib baik dapat bila kata nak jumpa Anis dan Fatin dan bla bla ramai lagi. Nama-nama ni kalau disebut Insyaallah lampu hijau menyala-nyala mak aku bagi. hihi.

Satu group kawan baik masa sekolah dulu yg tak dapat jumpa sekali dalam satu masa sebab separuh naik bus dan separuh lagi naik kereta. Yang naik kereta sampai bila yang naik bus dah balik. =.= Yang naik bus lah untung sebab tengahari dah ada kat rumah pengantin. Dapat tengok pengantin sampai jemu. Dapat makan banyak sikit. Yang naik kereta mcm aku nih datang bila orang dah basuh periuk. Mana taknye, sampai pukul 5 lebih mcm tu. Orang tengok pun pelik. Tapi aku pedulik apa. Aku dah lapar. Sampai terus makan dulu. Hehe


Mereka2 yang sampai dulu. Biha yang berbaju oren sebelah pengantin perempuan tu. Untung lah dapat bergambar dgn pengantin kan. Amik badi pengantin ke? Cehh. hehe


Biha berlagak comel lah dengan bunga merah menyala dia tu. haha.


Yes, mereka yg konon naik kereta tapi sampai pun lambat. Orang dah basuh periuk. Pengantin dah salin baju. Takpe lah. Kita-kita jelah yg bergambar dekat pelamin. Siapa yg duduk kahwin dulu ye. Yeayy aku duduk, kahwin dulu! Haha, gatal!


Tiga budak perempuan yg duduk tengah tu bakal pengantin ye. Ehem ehem, gatal sgt kenapa ni? Yg tepi dua orang pegang bunga merah tu jadi flower girl jelah ye. Haha.


Thanks lah untuk dua makhluk tuhan paling seksi ni sebab tanpa mereka takde lah entry ni. Gambar semua hasil dpd kamera diorang.


Datang dah lambat. Orang pun dah takde. Apa lagi, buat rumah pengantin mcm rumah kami. Bising jangan cakap. Semua kalau dah berkumpul, mmg tak heran dah orang lain yg duk sibuk tengok mengata semua. hihi


Cun okay. Mmg cun lah orang yang snap gambar ni. Haha.


Gambar kesukaan aku. Rasa nak print lepas tu frame kan besar-besar lah. Cehh =.=


Siapa yg teleng ni? Uhh kesian tengoknya ==''


Ambil gambar mengalahkan pengantin. Maklum lah kalau dah jumpa kamera kan, masing-masing posing tak ingat dunia.


Wahh kiri dan kanan sy perempuan yg kurus-kurus belaka. Aku bila lagi? Okay tahun depan kurus ye Shaff. haha


Kan dah kata buat mcm rumah sendiri. Kamera pun mcm kamera atok aku.. Nak duduk depan kipas. Kipas yg besar tu angin dia banyak. Best tau, rasa mcm tepi pantai. Haha.


Psstt, orang sebelah saya ni kan dah kurus. Woot woot aku bila lagi? Jelous tengok dia boleh kurus sampai mcm tu sekali. hihi

Okay lepas dah duduk melepak. Berborak gelak tak ingat dunia, bergambar buat mcm kamera atok aku kitorang pun decide nak balik sebab dah pukul 6.30. Habis sudah part 1 untuk perfect saturday. Part 2 akan disambung bergantung kepada seorang lagi makhluk tuhan paling seksi bila yg diuploadnya gambar unutk sesi malam. hehe

BYE.


THANKS FOR READING

2 karut mengarut:

Fatin Taha said...

Cis. nama aku penuh takpe, tapi tetap dengan sindiran sindiran yang macam harem. saja tau!

Cubit Shaff kang :O

SHAFIQAH SHARMEEN said...

hahaha, patin nih. mana elok main perli perli. gua kutuk sikit je. eh tak ni betul betul lah! har har.