Dari seorang kawan kepada seorang kawan.

Salam,

Tajuk sedih gila. Okay, now aku takde masa nak buat lawak bodoh ke buat ayat batak ke apa ke sebab aku rasa petang ni mood aku mcm lost. Demm, mana kau pegy haa mood. Well aku sendiri tak suka dengan mood aku yg mcm ni. Aku taktau dengan siapa aku nak bercakap. Aku taktau dengan siapa aku nak berkongsi. Aku taktau dengan siapa.

Aku kawan dengan semua orang tapi aku taktau siapa kawan baik aku atau siapa yg betul-betul aku perlukan.

Aku boldkan ayat ni sebab ayat kat atas ni sepatutnya jadi tajuk untuk entry petang ni tapi well aku rasa mcm panjang lebar sangat so aku pilih tajuk lain.

Aku taktau dengan siapa aku nak ceritakan masalah aku. Aku taktau dengan siapa aku nak kongsi perasaan aku sekarang. Aku taktau depan siapa aku nak menangis sekarang. Yeah korang mungkin nampak aku sbg budak perempuan yg dgn style huduhnya dan gelak ketawa yg tak penah lekang dr mulut dia tapi aku manusia dan aku ada perasaan. Setiap yg aku ketawakan tu tak bermakna aku takde benda untuk ditangiskan. Urghh ayat tangkap leleh!

Yeahh masa aku buat entry ni mood aku tak betul dan aku betul-betul rasa nak menangis sekarang. I don't know why. Tiba-tiba macam ni. -___-

Aku kawan dengan semua orang. Yeahh semua orang ialah kawan aku tapi mungkin ada yg rapat. Kalau rutin aku pergi kelas aku akan always and always dengan Meen. Kadang-kadang mungkin dengan Dora dan boleh jadi sesiapa je yg masuk kepala dengan aku. Tapi bila aku dekat bilik, bila aku dekat kolej kawan aku dah lain. And yg paling rapat ialah Myra. Boleh jadi juga Nurul. Aku taktau siapa. Yeah aku kawan dengan semua orang kan. And korang boleh nampak yg aku tak stick dengan seorang kawan.

Aku takde kawan yg aku boleh ceritakan masalah dan perasaan aku. Aku takde kawan yg aku boleh menangis depan dia. Aku takde kawan yg aku boleh peluk dia dan bgtahu dia apa yg aku rasa sekarang. Aku takde kawan yg boleh pujuk aku menangis sekarang. Aku takde. Okay, aku tau aku emosi. Tapi tak semua orang boleh terus happy dan happy kan. Aku boleh tipu korang dgn pretend to be happy tapi dengan diri aku sendiri aku tak boleh tipu.

Aku ada Dia. Orang cakap bila kita serabut, kita boleh ambil wudu' dan kita akan rasa tenang. Yeah munkin aku boleh terus solat Asar sebab aku mula taip entry betul-betul lepas azan tadi. Aku serabut dan aku akan buat apa yg patut.

BYE.


THANKS FOR READING

4 karut mengarut:

Bella biela.. said...

salam..samala ngn biela ..blh dikatakn biela pon ramai kwn..sehinggakn xtau nk citer mslh yg biela hadapi kpda kwn....but now alhamdulih biela dah jmpa...but xsemuala biela luahkan...

FATIN TAHA said...

Entry khas untuk kau kat blog aku :)

SHAFIQAH SHARMEEN said...

biela : Ye, tak semua kita boleh cite kat kawan tp kawan lah pendengar setia kita kan. apa guna kawan kalau bukan adadgn kita mce kita susah :)

SHAFIQAH SHARMEEN said...

Fatin : thanks sayang. Thanks a lot! aku terharu sgt sgt terharu :')