Emosi sangat!

Ehem ehem testing yawww.

Whoaa internet kat office mak aku laju gila. Hilang mengantuk mata ni. Harini merungut nak balik rumah. Seboleh-boleh nak balik. Taktahu laa kenapa. Selalu tak balik rumah sebulan muka buat relax je. Ni mak aku pun suruh balik aiii apa ni suruh balik kan aku dah merungut nak balik.

Padahal uitm ni tak kasi balik. Perintah berkurung kepala hangguk dia laa nak main kurung-kurung pulak. Budak sekolah pun tak ada perintah berkurung. wuwuwuw. Yg penting sekarang aku dah kat Muar. Peace sikit XD

Mekasih yaw Azuan hantar aku sampai Melaka central. Adoii aku dah pikir-pikir ni cane laa aku nak amik bus kat Alor Gajah pergi Melaka Central. Pehhhhh TAK RETI yaww. Sorang-sorang pulak tu. Dlm kelas BEL td merungut jelah aku. Sorry lah classmate yg dgr aku mengenget nak balik tp taktau cane kan. Sorry yaw sakitkan telinga korang. Hehehe

Habis je kelas BEL terus roger roger Azuan mintak tolong hantar pergi Melaka Central. Whoaa aku belum sampai bilik lagi dia dah suruh aku tunggu depan tangga Tun Merah yg ala ala batu caves tun. WhattheFiish man! Aku berjubah ni. Jangan nak suruh aku berlari pulak balik kolej. hurr mmg berlari pon -.- Hilang sopan santun ala ala minah arab kan dgn jubah ni bila naik tangga pun dah tunggang langgang!

Sampai MC, ehem ehem bordobar laa den ni kan. Aduhh sorang-sorang ni. Dah laa alim semacam dgn jubah segala. Weirdo gila je aku tadi. Dah laa usha tiga empat kaunter takde tiket. Woi, balik Muar jelah. Takkan takde tiket kot. Pehlis laa weh! Usha punya usha. Pusing empat enam kali dapat pun jumpa tiket! Yes wa syg lu lah amoi sb kasi wa tiket balik Muar.

Dapat naik bus rasa heaven gila. Yes! berjaya pun balik Muar naik bus sorang-sorang. Huahuahuahua. Mengada gila takut naik bus. Sampai bustand Muar manusia kat situ nak tengok pelik je. Macam lah aku weirdo sgt. Eh, harini hari Jumaat sukahati mak ayah lecturer aku lah aku nak pakai jubah pun. Hempuk dgn beg laptop ni baru tau. Haaaaaa emosi betul aku. Dah laa penat ni. Tengok aku mcm aku tak pakai baju pulak. Bongok!

Haa emosi dah kan. Now, kat office mama. Mama nak siapkan kerja and then baru balik rumah. Haihh sumpah aku penat gila. Sakit kepala pun ada jugak ni. Takpe, yg penting aku bukan kat UiTM lagi. Yeahhh. Home sweet home bebeh :)

BYE.


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: