FENG lagi!


Hai, selamat malam semua.

Yeahh cuti nak habis da. Esok class. Nasib laa kerja aku dah siap. Sketch utk mind maping FAR dah beres. Esok tinggal nak lawa-lawa kan je. Asiggnment AIS ontheway nak siapkan. Kerja apa lagi yg aku tak buat. Edit gambar pun sempat je harini. Whoaa taktau kenapa la sekarang kalau buka lappy je mesti gatal tgn nak edit gambar. Kalau buat coding dah siap dah kan. Ni tak, sibuk nak edit gambar. Hehehe.

Lalala, tajuk Feng lagi. Asyik lah Feng. Tak nak story apa pun. Nak tunjuk je I edit gambar dia. Kau apa kesah. Lantak ah aku nak buat apa. Aku nak edit gambar sape pun kau kesah apa. Bf aku. Bf kau ke? Aku suruh kau editkan ke? Takkan. Kalau tak, mulut tu tak payah nak becok sgt mengutuk aku!

Okay taknak emosi. Sila sila lihat hasil kerja tangan sy yg lembut lagi halus ni.

Tadaaaa. Semalam main potong2 gambar tetibe terus jadik pulak mcm ni. Wahh sekali aku klik mouse terus jadi mcm ni. Ceiitt!


Cubaan kedua. Tak berapa nak kemas sgt sb hari pun dah malam. Lepas tu dah pukul 12 lebih masa aku buat gambar yg ni. Nak supersaver dgn Feng nty lambat Feng marah ayokk taktau.


Tadaaa sila sila tatap mata hidung mulut I yg tak lawa ni.

Okay, tu je nak story.

BYE.


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: