Gulai tempoyak ikan patin mmg menarik perhatian.

Morning semua.

Gulai tempoyak ikan patin sedap ke? Ntah aku taktau lah sebab aku mmg tak makan tempoyak sebab bau dia tak menyelerakan aku. Tapi aku mmg suka blog Gulai Tempoyak Ikan Patin ni haa.

Aku mmg tau lah kewujudannya blog dia ni sebab aku pernah lah usha dia. Eh usha blog dia okay. Bukan usha dia. Aku usha sebab aku kan follow adik dia Nisa Kay. So aku tau lah yg dia ni abg Nisa Kay.

And and, masa aku post entry aku yg ini, si gulai tempoyak ni comment entry aku. Wow, mcm tak percaya. Taktau mana datang tiba-tiba je dia comment entry aku. Dia ajak aku join bloglist dia. So, apa lah salahnya kan. Dah alang-alang tu kannn. Bukan susah ponggg!

Korang pergi lah singgah blog dia. Not bad lah weh. Best jugak laa. Dia ni design header. Kau tengok jelah header adik dia. Lawo doe. Berkenan betul aku. Bukan header je, banner si Nisa ni pon mengancam. Untung lah ada abang kan. Hehe


BYE.




THANKS FOR READING

4 karut mengarut:

Anys Amyra said...

ikan patin masak lemak tempoyak sedap gila la weh!kalau tak takkan la si hensem tu nak letak nama blog dia tempoyak kan?:p

SHAFIQAH SHARMEEN said...

ahahaha hee hee tak suka betul aku dgn tempoyak!
tp blog tempoyak ni aku suka lah sb dia hensem. hikhikhik!

FATIN TAHA said...

Untunglah nama aku. terima kasih :)

SHAFIQAH SHARMEEN said...

ahaha mengaku pulak ye patinnnnn? haha