I LOVE DAIS.


Hai!

Semalam course I ada buat suka futsal lawan antara part. Alaa, tak cakap awal-awal part 2 ada hantar wakil futsal. Kalau tak boleh aku join. Aii terpaksa ahh sembunyikan bakat terpendam kaki bangku aku ni. Tapi takpe lah. Kalau aku masuk pun nanti team aku menang pon tak best jugak. Kasi lah team lain menang. Amik amik, aku kasi chance. (Poyo bajet terer -.-)


Harus lah bergambar dgn baju course I. Oii I love DAIS youuuu!

Myra a.k.a Mymin. Tak kisah lah nak panggil apa. Malam ni you main bole jaring I cheer kuat kuat okay. Go SENTAP go MAK go NAK! SENTAP MAK NAK!

Meet my lect Miss Fazu. Haa taktau yg mana kan. Yg pakai spec yg berbaju merah. Haa juga merangkap kepada penyumbang nama team kitorang Sentapmaknak (SMN) !

Meet my coursemate. I LOVE DAIS :)

I love DAIS again! Love love love tak terucap lahhh sebab bg penangan bola dpd belakang kan. Mau tercabut tangan aku. Aduhh terima kasih laa pada siapa yg tendang tu. I'll see you in court bebeh. Haha

BYE.


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: