Lets Partayyyyyy bebeh!

Hei and Good Morning!

Tiada apa yg lebih menggembirakan selain dpd kelas cancel. Yuhuuu!
Lagi menggembirakan bila harini mmg kelas aku sgt sgt pack! Dan sgt sgt penat. So bila ada satu kelas cancel, aku rasa aku lah manusia yg paling bahagia. Kau bahagia tak?

Aku bahagia tapi sekarang aku mengantuk sebab aku bangun pukul 8.30 pagi tadi sebab nak siapkan akaun. Dengan gigihnya aku dan aku berbangga sebab aku mampu bangun dengan tayik mata berlambak-lambak dan air liur basi yg tak kering lagi tu aku terus mengadap buku. Eww! Takde ah tayik mata dan air liur basi okayy.


Paling teruk pun bantal aku penuh dengan peta dunia je. Kehkehkeh

BYE.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: