Salam Maulidur Rasul 1432H

Salam semua.

Sesungguhnya hari ini ialah hari cuti dan masing-masing dah plan nak berdating dgn makwe pakwe, plan nak lepak pantai (roomate aku), plan nak siapkan assignment tanpa buka mukabuku (plan aku), plan nak tidur sehari-harian, plan nak tgk movie da berbagai-bagai plan. Wahh mmg org suka cuti mcm ni. Siapa je tak suka. org gila pun suka.

Ye, suka mmg suka tapi jgn lupa berselawat ke atas Nabi kita. Ingat lah kita cuti hari ni sb hari bersejarah keputeraan Nabi Muhammad. Aii semalam mmg tak dgr ceramah kat masjid. Tapi sempat jugak lah aku selawat sama-sama dgn Dato' Mizan kannnnn. Lepas tu terus cabut lari. Nyiahaha.


Alolo comel sungguh dua anak ni. Alolo muka aku mcm mak org. Tak bole blah!


Terima kasih laa ye Nana atas tajaan jubah dan tudung sarung awak. Sesungguhnya Nana laa roomate sy yg paling baik sb sanggup mendermakan jubahnya kp sy walaupun sy tak mandi lagi. Ceiiitt!


Kau tgk laa Ya Allah muka astaga mmg takde maap. Tu laa siang-siang dah plan taknak pergi masjid malam tu. Punya laa degil taknak dengar ceramah sekali kena jugak sb akk MT tu apesal mcm dah tau tau je aku tak nak pergi ni ishh. Balik class 6.30 terus mengadap lappy. Bukan nak salin baju ke mandi ke. Tambah lg bulan mengambang, mmg laa tak solat. Lg laa tak ingat nk mandi. Tau tau lepas maghrib akk MT dah panggil pergi masjid. Dia iringnye kitorang sampai masjid. Ciss mmg tak boleh lari.

Sampai masjid selawat gedebak gedebuk, habis selawat terus cabut! Fuhhhh selamat aku sampai bilik terus mandi. Jadi anak-anak, jgn lah contohi sy ye. Sekian wassalam.

Salam Maulidur Rasul 1432H.

BYE.


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: