Sudah jatuh ditimpa tangaa. Dushhhhh -.-

Hai peeps.

I tell you people. Harini sudah jatuh ditimpa tanga. Bertimpa-timpa tangga jatuh dush dush dush hambek kau. Auww sangat sakit ditimpa tanga. Harhar.

Tu laa janji dengan adik I yg berkhidmat utk negara tu nak ambil dia kat kem jam 8 pagi. Tapi jam 8 pagi satu rumah baru bangun. Mendanye nak jam 8 dah tercongok kat kem Ulu Pari tu. Bangun terus siap segala bagai then jam 11 dah sampai. Yawww aku sangat teruja masuk kem PLKN okayy. Ala maklum lah aku ni teringin sangat nak dpt PLKN tp tak mendapat peluang. Huk huk kesiannn.

Dah jam 11 tuh masing-masing semua tak makan apa lagi. Yelahh nak kejarkan wirawati sorang ni haa. Then bila nampak mcm medan selera apa kejadahnya punya medan selera mcm pasar tani je aku tengok. Masing-masing sombong taknak makan situ. Cehh konon nak makan kat bandar Melaka. Ciss sombong betul.

Kemudian dup dap dup dap stop kat trafiic lite enjin kereta mati. Haa hambek kau kereta breakdown tengah2 jalan. Haiyoo kereta besar Kangoo Renault kaler kuning emas boleh breakdown pulak kat highway ni yaww. Hampeh betul. Okay kereta rosak boleh terima lagi. Duhh kena tolak kereta ke tepi jalan yg tidak boleh diterima ye. Aduhh panas panas matahari berdiri tegak tu dgn kereta yg sangat banyak mmg betul lah sudah jatuh ditimpa escalator. -.-

Dah laa tunggu orang bengkel tu lembap tahap cipan punya lambat. Sampai tertidur mak akk aku. Yg wirawati tak payah cerita ah. Penuh style dia tidur dlm kete tu. Penat sungguh kan. Aku dgn cousin aku tak tidur sebab panas yaww. Lagipun aku dah membuta masa ondaway nak ambik adik aku tadi. Nyiahaha.


Duduk kat luar dgn payung yg sebesar alam. Huh pengalaman betul.

Nak jugak kan. Cousin I nih. Lek je melepak tepi jalan mcm gini. Kena hon buat muka tak bersalah. Hihi

2 jam kau tunggu cina bengkel tuh. Kau sanggup? Naik bermacam-macam angin yg menunggu ni. Hangen betul aku.

Disebabkan kereta buat hal then cina bengkel tuh taknak cepat gila pulak sampai kan so, plan nak jalan ke MP and DP dibatalkan.Lagi ditimpa escalator, kereta yg rosak tuh duk lah atas lori. Masyaallah, tuhan saja lah yg tahu. Mmg betul lah lori hantu. Kalah roller coaster! Dah lahh lambat. Mmg betul lah sakit hati aku. Dah jam 4 pun tak makan apa-apa lagi. Then bila semua dah selesai pergi melantak kat kfc. Hambek kau mkn mcm org tak jumpa nasi sebulan. Nyum nyum sangat sedap. End

Ini bukan sudah jatuh ditimpa tangga. Ni sudah jatuh dihempap kereta nama nye.

BYE.

THANKS FOR READING

0 karut mengarut: