Adakah lelaki akan kelihatan sgt macho dgn merokok?

Hello peeps. What's up?

Yoo malam ni aku nak story story sikit pasal rokok. Ahh rokok rokok ni mmg tak penah lah aku beli. Beli utk bafak aku penah laaa. Okay okay, aku tak anti dgn lelaki merokok tapi aku cuma nak menyuarakan pendapat aku sb aku usha-usha sahabat blogger tadi and then ada satu blogger ni cakap pasal lelaki dan perempuan merokok. And and aku tertarik menarik ayat dia mmg da bomb lah buat aku nak update blog. Wenggg :)

'Bila lelaki tu hembus asap rokok sambil angkat muka ke atas dan automatik menghembus asap melalui mulut/hidung ke atas dgn bangganya, adakah dia akan kelihatan sangat macho dan sungguh maskulin?'

Hekeleh, ingat macho sgt ah kau buat mcm tu. Wa tak kisah derr lu nak sap kok (hisap rokok) pon sb bukan gua yg beli pon tapi wa mmg bapak annoying nak mampus kau hembus asap rokok lu dgn bangganye depan seorang perempuan? Lu ingat lu macho. Oh yeaaa lu mungkin macho hensem kacak bergaya tp bila lu buat mcm tu depan awek lu ke kwn perempuan lu ke mmg hilang terus kehenseman lu lah brader.

Huu okay okay, rasa mcm lepas ni mesti semua lelaki akan anti blog aku sb aku kutuk diorang. Lek lu brader. Sap kok lu! Hehehe. Bg aku lah, aku tak kisah lah korang nak merokok ke apa ke. It's up to you guys. Masing-masing ada cara masing-masing. Mmg tak boleh larang kan lelaki nak merokok. Lg dilarang lg dibuat. Ye tak?

Tapi tapi, yeahh harus lah ada tapinyeee! Kau dah hisap rokok tu tak kisah lah kan. Duit kau rokok kau. Tapi usah lerr kamu ngajak teman kamu yg tak merokok tu join the club. Buruk beno rupanyeee! Lantak lah dgn kawan korang yg tak merokok tu. Jgn lah diajak-ajak. Kalau diajak mesti lah nak. Kalau dah cuba pasti nak lagi. Haihhh.

Itu je nak cakap yoo.

BYE.


THANKS FOR READING

0 karut mengarut: