Dasar ulat bulu, mmg gatal dan miang!

Hye April.

Kejap je masa berlalu. Tup tup dah bulan empat. Tup tup, less than 2 weeks final is just at the corner kuang kuang kuang. Mcm mana nak final ni kalau asyik main je. Asyik fesbuk sana fesbuk sini belog lagi. Duhh Shaff ni mmg takde keinsafan langsung! Haihh.

Bye Mac. See you next year baby. Bulan Mac betul-betul lah tinggalkan satu kenangan yg tak boleh lupa lah. Last 2 days, muka aku mcm err err mcm mana ea? Ntah tapi sgt menggelikan. Ahh tidak, aku tengok pon nak nangis tau wuwuwu sedih betul.

Muka saya wuwuwuwuw T__T

Err tak sanggup aku nak tengok. Dengan merahnya lagi. Mmg sadis tahap cipan. (-_-') Eh btw, pandai aku main conteng-conteng kan. Nampak sgt tak kreatip. Ahh, lantak!

Rabu lepas aku koko, then kitorang duduk dekat bawah-bawah pokok. Taktau lah apa ada ntah kat pokok tu. Agaknye terpegang ulat bulu ke apa ntah. Lepas habis koko tu mmg satu badan aku gatal sana gatal sini. Muka lagi tak payah cite lah. habis aku garu tak hengat dunia. Lepas dah garu-garu, kawan aku ckp 'Shaff, muka kau!' dgn nada yg menjijikan. Ggrr kejam!

Serius aku ckp dlm gambar kat atas ni mcm okay sikit. Masa aku betul-betul baru lepas kena lagi teruk rupa dia. Mmg aku tengok pon nak pengsan lah! Mmg sangat menyedihkan lah. Dgn gatalnya. Ya Allah tuhan jelah yg tau mcm mana gatalnya masa tu. Rasa nak seret je muka aku ni kat jalan tar wuwuwuw T__T. Tangan aku pon habis merah merah. Then kawan aku terus bawak g klinik. Terus kena inject then dia bagi ubat. Balik terus mandi terus sapu ubat. Ubat dia mak aii takde lagi mengantuk ke? Mmg kerja aku tidur jelah kan sampai mata pun dah mcm panda.

Now, muka aku dah susut pun. Semalam pergi kelas muka buat dekk mcm takde apa. Padahal muka penuh bintat-bintat merah. Sekarang ni okay dah kot. Tapi gatal ada lah sikit. Bukan sikit, banyak kot. Habis aku garu tangan aku, tapi muka aku tak berani nak garu sb takut nty dia naik balik bintat-bintat tu tak sanggup mak nyah oii. Lepas ni nak makan ubat sebab masa aku buat entry ni pon aku garu-garu muka and tangan aku. Lepas tu boleh tidur lagi.

Muka dah okay yeayyy. Tapi mata mcm panda mencikk!

BYE.



THANKS FOR READING

0 karut mengarut: